Farmec, reintinerita de Gerovital. Vanzarile companiei au crescut in 2011 cu 16%
Cifra de afaceri a producatorului de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a crescut anul trecut cu 15,6 procente, la 110,9 milioane lei. Succesul a venit dupa dezvoltarea brandului Gerovital si eficientizarea procesului de productie, iar pentru 2012, compania vizeaza o majorare a vanzarilor de 5%, potrivit Mediafax.
"Chiar daca in ultimii doi ani cifra de afaceri a Farmec a crescut cu peste 10%, anul acesta suntem mai ponderati in estimari si am bugetat o crestere doar cu 5%. Consideram ca 2012 va fi un an dificil pentru toata economia romaneasca, indiferent de piata pe care activam. Vom continua strategia de lansare de noi game de produse si avem un plan de investitii pus la punct, dar ramanem precauti", a declarat intr-un comunicat directorul general al companiei, Mircea Turdean.
In 2012, Farmec planuieste sa investeasca aproximativ 600.000 de euro in achizitia de echipamente tehnologice, in modernizarea liniilor de productie, dar si in amenajarea spatiilor de birouri.
Compania arata in comunicat ca, potrivit datelor furnizate de agentia de cercetare Nielsen, Farmec a fost anul trecut lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a fetei, cu o cota de 21,8% din punct de vedere cantitativ. De asemenea s-a remarcat si pe in domeniul tratamentelor de par cu o cota de 28,35% valoric si 16,05% cantitativ.
Farmec Cluj-Napoca a fost privatizata in anul 1995 prin metoda MEBO si are capital romanesc, singurul actionar fiind PAS Farmec.