McDonald's a incheiat un parteneriat cu editurile Dorling Kindersley si WH Smith din Marea Britanie, urmand sa se transforme in urmatorii doi ani cel mai mare distribuitor de carti pentru copii din Regatul Unit, potrivit Daily Mail.

Actualele meniurile Happy Meal contin hamburgeri si cartofi prajiti, incluzand totodata ambalaje colorate si jucarii, foarte cunoscute si apreciate in randul copiilor.

Lucrurile se vor schimba insa, astfel incat pentru fiecare meniu Happy Meal cumparat, clientii vor primi o carte, in locul traditonalelor jucarii care promovau filme de animatie ori serii de desene animate. Primele carti distribuite cu meniurile Happy Meal vor contine opere scurte, non-fictionale, publicate de Dorling Kindersley.

Nu in ultimul rand, McDonald's va oferi si vouchere cu care clientii vor putea cumpara carti ale editurii WH Smith. De asemenea, cartile ilustrate de Dorling Kindersley vor fi scoase la vanzare in restaurantele lantului de fast-food.
 
Campania desfasurata de McDonald's  vine ca urmare a unor cercetari realizate de National Literary Trust, care au aratat ca aproape 50% dintre copiii britanici obisnuiesc sa citeasca frecvent.