Cum iti cumperi cea mai buna masina. 5 modele care nu-si pierd valoarea in timp
Jurnalistii de la Daily Mail au facut un top al masinilor care nu-si pierd foarte repede valoarea in timp si care sunt cele mai indicate sa fie achizitionate, in conditiile in care criza financiara prin care trece intreaga lume nu ne mai permite sa schimbam masinile cu aceeasi frecventa ca in trecut.
In general, masinile isi pierd din valoare odata cu trecerea timpului, dar cat de mult si in cat de scurt timp depinde de model si de producator.
In colaborare cu un site auto, Daily Mail a facut un experiment si a verificat cinci modele de masini noi care si-au pierdut cel mai putin din valoare intr-un an de la achizitionare.
Iar rezultatele arata ca cele mai bune masini sunt fabricate tot de producatorii germani.
Astfel, pe locul 1 se afla BMW Seria 3, o masina foarte cautata atat de catre oamenii de afaceri, cat si de familii si care costa anul trecut in jur de 30.000 de lire sterline, noua. Anul acesta, aceeasi masina, mai veche cu un an, se vinde cu aproximativ 25.400 de lire sterline.
Locul al doilea este ocupat de fratele mai mare al modelului anterior, si anume BMW Seria 5. Cu un an in urma, masina putea fi achizitionata la pretul de 37.400 de lire sterline, iar acum valoreaza 31.800 de lire.
Volkswagen golf este cel de-al treilea model care isi pastreaza valoarea destul de mult in timp. Daca anul trecut un Golf nou se vindea cu 18.500 de lire sterline, un an mai tarziu acesta valoreaza cu 3.000 de lire mai putin.
Audi A3 ocupa pozitia a patra, astfel, daca anul trecut un Audi A3 nou costa 22.500 de lire sterline, aceeasi masina costa 18.500 lire sterline dupa 12 luni.
Clasamentul este incheiat tot de un model german, si anume Volkswagen Polo. Daca anul trecut masina costa 12.500 de lire sterline, acum ea costa aproximativ 10.000 de lire.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS