Volkswagen vizează un parteneriat cu Ford, pentru a construi mașini în SUA
Volkswagen
Constructorul auto german Volkswagen este pe punctul de a se alia cu Ford şi ar putea utiliza uzinele constructorului american pentru a asambla automobile în SUA, a declarat marţi seara directorul general de la Volkswagen AG, Herbert Diess.
"Suntem în negocieri avansate cu Ford Corporation pentru a pune la punct o adevărată alianţă auto mondială care ar consolida de asemenea industria auto americană", a spus Herbert Diess, la finalul unei reuniuni care a avut loc la Casa Albă, potrivit Agerpres.
De asemenea, Diess a precizat că Volkswagen, care are deja o uzină în statul american Tennessee, "analizează posibilitatea construirii celei de-a doua uzine în SUA".
Prezent la un alt eveniment care a avut loc la Detroit, directorul Ford, Bill Ford Jr, a declarat că discuţiile cu Volkswagen cu privire la o alianţă decurg "foarte bine". Rugat să comenteze declaraţiile lui Herbert Diess potrivit cărora Volkswagen ar putea asambla automobile în uzinele Ford din SUA, Bill Ford a spus că deocamdată cele două companii nu au discutat aceste detalii.
Herbert Diess a repetat marţi că în eventualitatea unei alianţe cu Ford, Volkswagen nu va prelua o participaţie la constructorul american. "Punem la punct o alianţă cu Ford care va consolida poziţia Ford în Europa pentru că vom utiliza aceleaşi platforme. Am putea utiliza capacităţile Ford din SUA pentru a construi automobile pentru noi", a arătat Diess.
Alianţa negociată de Volkswagen şi Ford sugerează că zilele în care un producător auto putea să crească în mod independent s-au terminat, în condiţiile în care tarifele, noile tehnologii şi normele stricte de poluare duc la fragmentarea unor pieţe care odată erau globale. Firmele care încercau să lanseze vehicule care să satisfacă consumatorii din întreaga lume pentru a realiza economii, încearcă în prezent să profite de avantajele oferite de anumite segmente specifice de piaţă precum SUV-uri hibride, camionete de tip pickup specifice pieţei din America de Nord sau modele citadine în Europa.
Mai multe despre:
#Volkswagen#Ford
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS