Volkswagen transferă producția Passat în Cehia și construiește o nouă fabrică în Europa, ca urmare a cererii masive. Nemții ocolesc din nou România
Volkswagen
Volkswagen AG a confirmat joi că va transfera producţia modelului Passat din Germania la fabrica Skoda din Cehia, în condiţiile în care cel mai mare producător auto global îşi accelerează investiţiile în maşini cu emisii zero, transmite Automotive News Europe.
Pe piaţa europeană, vânzările Passat au scăzut cu 5,6%, la 127.325 unităţi, în primele nouă luni din acest an, potrivit Agerpres.
Modelul Passat va fi fabricat din 2023 la uzina Skoda din Kvasiny, anunţase săptămâna trecută publicaţia germană Handelsblatt, citând surse din interiorul companiei. La Kvasiny sunt produse în prezent modelele Superb, Karoq, Kodiaq şi SUV-ul Seat Ateca.
Producţia modelelor Karoq şi Ateca va fi transferată la o nouă fabrică, a anunţat grupul german. De asemenea, VW vrea să construiască a treia fabrică Skoda din Europa, întrucât cele două unităţi din Cehia funcţionează la capacitate maximă, printre posibilele locaţii fiind Bulgaria şi Turcia.
Recent, Volkswagen a anunţat că fabricile sale Emden şi Hanovra (Germania) ar urma să fie transformate pentru producţia de vehicule electrice până în 2022. Deja la Zwickau se produc maşini electrice. VW a alocat 1,2 miliarde de euro pentru formarea profesională a celor 7.700 de angajaţi de la Zwickau.
Angajaţii de la Emden (unde se produce acum modelul Passat) şi Hanovra au primit asigurări că locurile lor de muncă sunt garantate până în 2029, dar compania va încerca să-şi reducă numărul de angajaţi la aceste unităţi prin pensionări anticipate.
Volkswagen a anunţat investiţii de peste 34 de miliarde de euro (38,4 miliarde de dolari) în dezvoltarea serviciilor de mobilitate, a vehiculelor electrice şi a maşinilor fără şofer până în 2022.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS