Volkswagen se intoarce pe piata din Iran dupa 17 ani, pe fondul stagnarii vanzarilor in Europa si China. Ce modele duc nemtii la Teheran
Masini
Volkswagen intentioneaza sa vanda automobile in Iran pentru prima oara in ultimii 17 ani, profitand de relaxarea sanctiunilor intr-o perioada de ingrijorari legate de stagnarea cresterii in Europa si China, transmite Bloomberg.
Grupul german a incheiat un contract cu importatorul iranian Mammut Khodro pentru a oferi spre vanzare SUV-urile compacte Tiguan si automobilele de familie Passat, in principal in centrele de vanzare dn regiunea Teheranului, a anuntat VW intr-un comunicat, citat de News.ro.
Extinderea pe pietele emergente face parte din strategia VW de a reduce dependenta de pietele principale si de a adauga noi surse de venit.
”Prin revenirea in Iran, brandul Volkswagen umple un gol de pe harta sa mondiala”, a declarat in comunicat Anders Sundt Jensen, directorul de proiect al companiei pentru Iran.
Volkswagen este lider de piata in Europa si China si incearca sa isi refaca operatiunile in Statele Unite, dupa scandalul manipularii testelor de poluare ale automobilelor diesel. In aceste conditii, Iranul, cu o populatie de 80 de milioane de locuitori, este o oportunitate rara de crestere.
Si alte companii, precum Boeing si Total, vor sa intre cat mai curand pe piata itaniana, la un an de la ridicarea sanctiunilor internationale legate de programul nuclear al tarii.
Grupul francez PSA a fost primul producator auto care s-a intors in Iran, printr-un acord anuntat anul trecut, de modernizare a unei fabrici Peugeot de langa Teheran si inceperea fabricarii modelelor Citroen in tara. Cateva luni mai tarziu, Renault a anuntat ca va infiinta o noua uzina in Iran, cu o capacitate de 150.000 de vehicule pe an.
Cresterea productiei auto din Iran va fi in medie de 11% pana in 2021, potrivit estimarilor din aprilie ale BMI Research, parte a grupului Fitch.
Mai multe despre:
#Volkswagen#Iran
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS