Profitul operational al grupului Volkswagen a crescut cu 40% in primul trimestru, dupa reducerea costurilor
Volkswagen
Profitul operational al grupului Volkswagen a crescut cu 40% in primul trimestru, la 4,37 miliarde de euro, fiind unul dintre cele mai bune rezultate trimestriale obtinute vreodata de producatorul auto german, chiar daca volumul vanzarilor a scazut, semn ca masurile de reducere a costurilor isi fac efectul, transmite Reuters.
Veniturile din vanzari ale grupului au urcat cu 10,3%, la 56,2 miliarde de euro.
In cazul marcii Volkswagen, cea mai mare divizie a grupului in functie de vanzari, profitul operational a avansat de la 73 de milioane de euro in urma cu un an la 869 de milioane de euro, la venituri de 19 miliarde de euro, potrivit datelor publicate miercuri de grup.
Profitul diviziei de lux Audi a scazut la 1,2 miliarde de euro in primul trimestru, de la 1,3 miliarde de euro in aceeasi perioada a anului trecut, cel mai mare contributor la profitul grupului introductnd noi modele si tehnologii.
Schimbarile structurale adoptate de grup dupa scandalul emisiilor declansat in septembrie 2015 includ reorganizarea dezvoltarii vehiculelor, reducerea costurilor prin reducerea complexitatii componentelor, renuntarea la modelele neprofitabile si concentrarea pe branduri si regiuni care raspund mai rapid nevoilor pietei.
Potrivit investitorilor, redresarea marcii VW, afectata in mod traditional de nivelul ridicat al costurilor fixe si al celor pentru cercetare si dezvoltare, este esentiala pentru transformarea grupului intr-o afacere mai profitabila, chiar daca VW a depasit anul trecut Toyota, devenind cel mai mare producator auto din lume.
”Eforturile noastre de imbunatatire a eficientei si a productivitatii la nivelul intregului grup dau rezultate”, a declarat directorul general Matthias Mueller.
Obiectivul pe termen mediu al grupului este cresterea marjei de profit operational a brandului VW la 4% pana in 2020 si la 6% pana in 2025, de la 1,8% in 2016, niveluri care vor insa sub cele ale rivalilor francezi PSA Peugeot Citroen si Renault.
Mai multe despre:
#Volkswagen#profit
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS