Volkswagen isi mentine decizia de a difuza o reclama considerata "rasista", la Super Bowl 2013
Conducerea Volkswagen America a anuntat ca isi mentine decizia de a difuza in timpul galei Super Bowl un spot publicitar, desi acesta a fost considerat de anumite persoane ca ar fi "rasist", intrucat prezinta un angajat de birou, caucazian si jovial, vorbind cu accent jamaican, relateaza AFP.
Avand sloganul "Get In, Get Happy" ("Urca si fii fericit"), aceasta reclama cu o durata de 60 de secunde la noul model Beetle a fost vazuta de peste 614.000 ori de cand a fost publicata pe contul de pe YouTube al grupului Volkswagen si va fi difuzata duminica, in timpul galei Super Bowl - finala Ligii profesioniste de fotbal american (NFL).
Reclamele difuzate in timpul acestei partide de fotbal american sunt cele mai scumpe din lume.
"Nu-ti face griji, totul va fi bine", spune in aceasta reclama personajul Dave, zambitor, cu un pronuntat accent jamaican, unuia dintre colegii sai de munca. Acest angajat caucazian, despre care telespectatorii afla ca provine din Minnesota (un stat din nordul Statelor Unite, n.r.), este personajul care conduce noul model Beetle lansat de Volkswagen. "M-a socat, este un spot atat de rasist", a declarat pentru postul NBC Barbara Lippert, critic profesionist pentru site-ul specializat in publicitate Mediapost.com.
Charles Blow, editorialist la New York Times, este un barbat de culoare si a criticat la randul sau, pe postul CNN, decizia grupului Volkswagen de a folosi pentru aceasta reclama "o voce neagra". Mark Gillies, directorul departamentului de produse si tehnologii ale comunicarii din cadrul Volkswagen America, afirma ca reclama vizata, ce are ca fond sonor o piesa a starului muzicii reggae Jimmy Cliff, a fost testata inainte de lansare in fata "unui auditoriu variat", alcatuit inclusiv din jamaicani.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS