Avand sloganul "Get In, Get Happy" ("Urca si fii fericit"), aceasta reclama cu o durata de 60 de secunde la noul model Beetle a fost vazuta de peste 614.000 ori de cand a fost publicata pe contul de pe YouTube al grupului Volkswagen si va fi difuzata duminica, in timpul galei Super Bowl - finala Ligii profesioniste de fotbal american (NFL). 

Reclamele difuzate in timpul acestei partide de fotbal american sunt cele mai scumpe din lume. 

"Nu-ti face griji, totul va fi bine", spune in aceasta reclama personajul Dave, zambitor, cu un pronuntat accent jamaican, unuia dintre colegii sai de munca. Acest angajat caucazian, despre care telespectatorii afla ca provine din Minnesota (un stat din nordul Statelor Unite, n.r.), este personajul care conduce noul model Beetle lansat de Volkswagen.  "M-a socat, este un spot atat de rasist", a declarat pentru postul NBC Barbara Lippert, critic profesionist pentru site-ul specializat in publicitate Mediapost.com.

Charles Blow, editorialist la New York Times, este un barbat de culoare si a criticat la randul sau, pe postul CNN, decizia grupului Volkswagen de a folosi pentru aceasta reclama "o voce neagra".  Mark Gillies, directorul departamentului de produse si tehnologii ale comunicarii din cadrul Volkswagen America, afirma ca reclama vizata, ce are ca fond sonor o piesa a starului muzicii reggae Jimmy Cliff, a fost testata inainte de lansare in fata "unui auditoriu variat", alcatuit inclusiv din jamaicani.