Veteranul Mercedes pierde teren pe segmentul masinilor de lux. Rivalii vin tot din Germania
Mercedes a pierdut teren in fata Audi in primele noua luni ale acestui an pe piata masinilor de lux, decalajul vanzarilor crescand de peste doua ori intr-un an, din cauza unei strategii incoerente in China, a avansului lent inregistrat de modelele entry-level si a imbatranirii sedanului Clasa S.
Aceasta evolutie afecteaza angajamentul directorului general al Mercedes, Dieter Zetsche, de recastigare a pozitiei de lider de piata pierduta in favoarea BMW si Audi, relateaza Bloomberg.
"Problemele Mercedes sunt interne. Va fi foarte greu sa revina pe primul loc. Ceilalti nu dorm", a declarat Christian Ludwig, analist la banca de investitii Bankhaus Lampe in Dusseldorf.
Mercedes a livrat in primele noua luni ale anului 964.900 de masini si vehicule sport utilitare la nivel mondial, in crestere cu 5% fata de intervalul similar din 2011.
Avansul a fost insa insuficient pentru a ajunge din urma companiile concurente, Mercedes fiind in urma Audi cu 132.600 de vehicule, comparativ cu 53.900 unitati in 2011.
Decalajul fata de liderul pietei BMW a crescut cu 41%, la 145.000 de vehicule.
In septembrie 2011, la sarbatorirea a 125 de ani de existenta a Mercedes, Zetsche a stabilit obiectivul ca acesta sa devina cel mai bine vandut si cel mai profitabil brand de lux, pana in 2020. La momentul respectiv, el a spus ca este imposibil ca Mercedes sa accepte sa fie pe locul al treilea.
Un an mai tarziu, tonul lui Zetsche a devenit mai putin optimist. Pe 20 septembrie el a spus ca profitul Mercedes inainte de deducerea dobanzilor si impozitelor nu va atinge nivelul anului trecut.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS