Volkswagen anunta primele pierderi trimestriale din ultimii 15 ani, in urma Diesel Gate. Si totusi gigantul auto are crestere de peste 3% la Bursa de la Frankfurt
Grupul auto german Volkswagen a anuntat miercuri ca scandalul motoarelor trucate i-a provocat pierderi operationale de 3,48 miliarde euro in trimestrul III, primele inregistrate de cel mai mare constructor auto european in ultimii 15 ani, transmite Reuters.
Volkswagen a subliniat ca isi mentine estimarile potrivit carora numarul autovehiculelor livrate pe ansamblul acestui an va fi comparabil cu recordul de anul trecut cand a vandut 10,14 milioane masini la nivel mondial.
Profitul sau operational a fost "semnificativ mai mic" decat cel inregistrat in perioada similara a anului trecut din cauza costurilor legate de scandalul motoarelor trucate.
Cu toate acestea, faptul ca pierderile anuntate de Volkswagen nu au fost atat de dezastruoase pe cat se asteptau unii analisti a facut ca actiunile Volkswagen sa inregistreze o crestere de peste 3% la Bursa de la Frankfurt, arata Agerpres.
Volkswagen face obiectul unor investigatii in mai multe tari, inclusiv in Germania, dupa ce a recunoscut ca a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
Unii analisti au estimat ca acest scandal ar putea costa Volkswagen pana la 35 de miliarde de euro, bani care sa acopere rechemarea in service a vehiculelor, amenzile si procesele. Volkswagen a anuntat deja ca a pus deoparte 6,5 miliarde de euro pentru a face fata costurilor.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS