Toyota si Nissan recheama in service 6,5 mil. de masini. Cu aceeasi problema tehnica se confrunta alti zece producatori din intreaga lume
Toyota
Cei mai mari producatori auto din Japonia, Toyota si Nissan, vor rechema la service 6,5 milioane de masini echipate cu airbaguri produse de Takata Corp, desi nu au fost raportate accidente, transmit AP si Reuters, preluate de Agerpres.
Firma nipona Takata este implicata in mai multe actiuni de rechemare la service demarate de diferiti producatori auto deoarece airbagurile defecte pot exploda si pulveriza cioburi metalice.
In urma anuntului de la Toyota si Nissan, vor fi rechemate la service din cauza airbagurilor Takata aproximativ 17 milioane de vehicule, produse de zece producatori auto din intreaga lume.
Pe plan global, Toyota va rechema la service aproape cinci milioane de vehicule, printre care Corolla, Vitz si alte modele fabricate in perioada martie 2003 - noiembrie 2007, in timp ce Nissan va inlocui airbagurile a 1,56 milioane de vehicule.
Miercuri, Nissan a estimat o crestere de 14,5% a profitului operational in acest an fiscal, datorita deprecierii yenului si a livrarilor solide in America de Nord. Nissan se asteapta la un profit operational anual de 675 miliarde de yeni (5,6 miliarde de dolari), in timp ce analistii previzioneaza 690 miliarde de yeni.
In anul fiscal care s-a incheiat la 31 martie 2015, profitul operational a urcat cu 18%, la 589,56 miliarde de yeni, in linie cu estimarile analistilor, de 587 miliarde de yeni.
Desi vanzarile auto au scazut in Japonia, Nissan a livrat mai multe vehicule pe majoritatea pietelor, inclusiv in America de Nord, Europa si China. In SUA, Nissan a ajuns la o cota de piata de 8,4%.
In anul fiscal care se va incheia la 31 martie 2016, Nissan se asteapta sa vanda 5,55 milioane de vehicule, in crestere cu 4,4% fata de anul precedent. De asemenea, vanzarile anuale ar urma sa ajunga la 101 miliarde de dolari, un avans de 8,5% comparativ cu anul precedent.
Renault si Nissan au un parteneriat din 1999, in care Renault detine 44,3% din actiunile Nissan, in timp ce Nissan controleaza un pachet de 15% din actiunile Renault.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS