Toyota pierde suprematia. Cine va deveni in 2011, cu 7 ani mai devreme, liderul pietei auto mondiale
Trei mari firme de consultanta estimeaza ca anul acesta Toyota va pierde suprematia pe piata auto mondiala. Nemtii vor deveni numarul 1, cu sapte ani mai devreme decat aveau planificat in strategia pe termen lung, noteaza cei de la Financial Times.
Dezvoltarea sustinuta a grupului german Volkswagen la nivel mondial si problemele inregistrate de Toyota in privinta lantului de furnizori dupa cutremurul din Japonia le-au deschis calea nemtilor spre preluarea pozitiei de lider. Atat in privinta vanzarilor, cat si a productiei.
Titlul de cel mai mare grup auto a fost disputat, in ultimii ani, de Toyota si General Motors.
Vanzari record pentru Volkswagen
Este o revenire surprinzatoare a Volkswagen, dupa ce in urma cu numai cinci ani grupul avea unele din cele mai ridicate costuri de productie din industria auto si divergente majore la nivelul managementului.
In 2008, cand directorul general al Volkswagen, Martin Winterkorn, a anuntat planurile de a depasi Toyota, grupul nu a fost luat in serios de prea multa lume, intrucat vanzarile erau cu trei milioane de unitati mai mici decat cele ale producatorului nipon.
In ultimii ani, Volkswagen a profitat de pozitia importanta din China, cea mai mare piata auto din lume, si a inregistrat chiar o majorare a vanzarilor de 8% in acest an pe o piata europeana in stagnare.
Volkswagen a avut vanzari record, de patru milioane de masini, in prima jumatate a acestui an, iar Winterkorn afirma ca pana la sfarsitul anului vanzarile totale ar putea atinge opt milioane de masini.
"Profita de toate investitiile pe care le-au facut in China si inregistreaza progrese solide in SUA, unde au avut mult timp o evolutie mai slaba", a declarat economistul sef pentru industria auto la IHS Automotive, Nigel Griffiths.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS