Test in Romania cu una dintre cele 7 finaliste la Masina Anului 2012. Este cat un Q3 si costa cat un A8 GALERIE FOTO
Am condus tot felul de masini, cu zeci sau sute de cai, dragalase sau fioroase, dotate sau chele, insa nici una nu a reusit sa ma transforme intr-o vedeta asa cum a facut-o Evoque. Fie ca eram intr-o parcare din sectorul 3 sau intr-una de pe Decebal, oricine privea inspre masina mirat si stupefiat, de parca s-ar fi asteptat sa coboare din ea Elena Basescu sau Antonia.
Nu am ales degeaba aceste doua exemple, ci pentru ca masina s-a lansat cu Victoria Beckham, acum un an. Englezii si-au facut socoteliile de la inceput: trebuie sa vindem masina asta femeilor care au ceva de zis, bune si cu bani.
Range Rover Evoque este o masina foarte scumpa, dar e si prima dupa care va intoarce capul pana si cel mai inadaptat poet de pe Pamant.
Este una dintre masinile care nu seamana cu alta de pana acum, decat poate cu ce a mai avut Land Rover in trecut, pura identitate de marca si atat.
Inauntru, Evoque este un parc de distractii cu toate atractiile moderne si palpitante. Ies schimbatoare de viteze din consola centrala, palpaie luminite ca intr-o sectie de reanimare, ai butoane mai multe decat un panou de control de la NASA. Te afli pur si simplu intr-o plina revolutie a gadgeturilor. Si asta poate fi dranjant uneori, pentru ca sunt atat de multe optiuni si comenzi, incat iti trebuie un atestat. Noi recomandam o acomodare cu masina in garaj inainte de prima tura prin oras.
Dintre superoptiunile pe care le-am avut pe modelul de test ne-au placut televizorul, pe care am vazut live focul din Piata Unirii, plafonul transparent prin care vezi ce se mai intampla pe luna, si fotoliile piele 100%.
Despre calitatea materialelor si asamblare nu se pune problema, chiar daca nu sunt la nivelul celor din flota de lux germana.
Un alt artificiu care-ti ia ochii este proiectia pe asfalt a unui Evoque stilizat cand deschizi usa. Becul pentru ilminarea nocturna la urcarea in masina este in oglinzile retrovizoare si de acolo coboara si masinuta stilizata pe asfalt.
Am avut in test modelul in trei usi, cu motor diesel de 2,2 litri, 190 de cai, 4x4, full option. Versiunea se cheama Prestige. Mai sunt doua linii de echipare, Pure si Dynamic.
Evoque in 3 usi pleaca de la 35.000 de euro, suma pentru care primesti acelasi motor de 2,2 litri dar 40 de cai mai putin. Evoque-urile in 5 usi sunt o idee mai ieftine, cu 1.000 – 1.500 de euro in medie.
Masina se conduce foarte usor, motorul face frumos in accelerare si e linistit in regim de croaziera. De la cutia automata asteptam un raspuns ceva mai prompt daca nu agresiv. Trebuie sa fii ferm cu pedala ca sa tasnesti prin intersectii sau din spatele celor care dorm.
In rest, masina este impecabila la orice manevra, iar parcarea laterala automata este Dumnezeu pentru orice femeie.
Range Evoque este extraordinar, dar nu este pentru oricine. Costa 70.000 de euro. Daca mai punem si impozitul, taxa de poluare, CASCO si RCA ajungem lejer la 75.000. Poate un pic prea mult pentru o masina 80% fita.
Plusuri: design extraordinar exterior-interior, confort, dotari, usurinta in exploatare;
Minusuri: cutia de viteze automata, locul in portbagaj, pretul exagerat.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS