Strategia Toyota de a prelua, din nou, suprematia. Lanseaza 8 modele mici si ieftine, pentru pietele emergente
Toyota a anuntat, vineri, ca va produce, pana in 2015, opt modele compacte special create pentru pietele emergente, in incercarea de a face fata concurentilor Volkswagen sau General Motors, informeaza Reuters.
Toyota, care si-a pierdut titlul de cel mai mare producator auto din lume anul trecut, incearca sa reduca din dependenta pe care o are fata de piata din America de Nord, Europa si Japonia.
Compania incearca astfel sa mute majoritatea vanzarilor pe piete in crestere, cum ar fi China, Brazilia si India, unde VW, GM si Hyundai au preluat suprematia.
Prodicatorul auto japonez vrea ca, pana in 2015, sa vanda jumatate din vehiculele produse pe pitele emergente, fata de 45%, anul trecut, si 18,6%, in 2000.
“Pe pietele emergente, exista patru sau cinci producatori care vor sa preia suprematia in ceea ce priveste volumele de masini vandute. In special in sud-estul Asiei, VW si ceilalti incearca sa ne devanseze, asa ca nu putem sa stam pe laurii de pana acum”, a spus presei vicepresedintele executiv al Toyota, Yukitoshi Funo.
Incluzand modelul Etios, pe care Toyota l-a lansat in India in decembrie 2010, compania intentioeaza sa introduca opt masini compacte pana in 2015, incercand, in acest fel, sa vanda annual peste 1 milion de masini in mai mult de 100 de tari.
Modelele viitoate se vor vinde la preturi de aproximativ 1 milion de yeni (12.600 de dolari) si vor fi produse pe pietele locale, cum ar fi India, Brazilia si China.
Astfel, pana in 2013, capacitatea de productie din acester tari va ajunge la 3,1 masini pe an, de la 2,38 de milioane, nivel comparabil cu cel din Japonia.
Cea mai ieftina masina produsa de Toyota este Etios, care se vinde cu aproximativ 9.000 de dolari in India.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS