Motivul pentru care Toyota nu vrea sa lanseze un automobil foarte ieftin
Grupul japonez Toyota nu vrea sa lanseze masini foarte ieftine pentru a-si creste vanzarile pe pietele emergente, deoarece ar pierde din profitabilitate. Va continua astfel sa se concentreze pe clientii atenti la fiabilitate, a declarat joi presedintele companiei, Akio Toyoda, citat de Reuters.
Nisssan a anuntat miercuri revigorarea marcii Datsun, care se va adresa pietelor emergente prin vehicule cat mai ieftine.
Grupul Volkswagen pregateste o miscare strategica similara, potrivit presei germane.
"Suntem un constructor de automobile care se adreseaza tuturor segmentelor. Dar pentru a creste in mod sustenabil trebuie sa obtinem un anumit nivel de profitabilitate pe automobilele noastre, indiferent cat sunt de mari sau de mici. Poate Toyota sa faca masini de 500.000 yeni (6.000 de dolari), ca Tata Motors? Nu cred", a spus seful companiei japoneze, facand referire la grupul indian care si-a castigat renumele mondial prin lansarea celui mai ieftin automobil din lume, Tata Nano.
Toyoda a subliniat ca Toyota nu va risca sa sacrifice calitatea pentru a se incadra intr-un anumit plafon de pret.
Cererea de pe pietele auto din tarile dezvoltate a ajuns la saturatie, astfel ca marii constructori auto, in cautare de o strategie care sa le asigure cresterea, si-au adaptat gamele de produse la conditiile pietelor emergente, urmarind sa atraga in special clientii care cauta sa cumpere pentru prima data o masina noua, renuntand la vehicule pe doua roti sau automobile la mana a doua.
Toyota a facut cativa pasi mici in aceasta directie, care au culminat cu lansarea modelului Etios, dezvoltat exclusiv pentru piata indiana. Insa analistii considera ca pretul de pornire al Etios, de 400.000 rupii (7.800 de dolari) pentru cea mai ieftina versiune, este inca prea ridicat pentru a reprezenta un pericol pentru celelalte marci low-cost, scrie Mediafax.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS