Sfarsitul unei ere. Ultimul Volkswagen Kombi a iesit pe poarta fabricii din Brazilia si a fost vandut in Marea Britanie
Dupa ce a anuntat intreruperea productiei pentru Volkswagen Kombi, la finele anului trecut, masina emblema a perioadei hippie, producatorul german a anuntat ca ultimul model a iesit pe poarta fabricii din Brazilia in urma cu o saptamana si a fost trimis catre Marea Britanie, potrivit USA Today.
Dubita, care a fost lansata in 1950 si a fost denumita VW Type 2 (Type 1 fiind modelul Beetle), a iesit din productie dupa ce fabrica din Brazilia, singura din lume in care se mai producea modelul, a fost inchisa pe 31 decembrie 2013.
Danbury MotorCaravans, compania care a preluat fabrica Volkswagen din Brazilia, a anuntat ca ultimele 99 de modele Kombi au fost vandute la pretul de 58.000 de dolari.
Masina a fost cu adevarat revolutionara in anii ‘60, cand a devenit emblema miscarii Flower Power. In America, modelul inca se mai vinde second hand, cu preturi pornind de la 100 de dolari si pana la cateva mii de dolari.

Fanii organizau festivaluri in cinstea acestei masini. Acum aproximativ 60 de ani, primul Volkswagen Transporter iesea pe poarta fabricii din Sao Paulo, Brazilia.
Faimoasele dubite nu au mai fost produse in Germania din 1979, iar Mexic i-a urmat exemplul in 1994. Din acel moment, Brazilia a ramas singurul producator al Volkswagen Kombi. Din 2014, legislatia cere ca noile masini sa fie echipate cu ABS si airbag-uri, insa acestea nu pot fi incorporate in vechiul model nemtesc.

Cu noua locuri pentru pasageri, dubita Volkswagen este cel mai longeviv model din istoria auto si disparitia sa de pe piata va intrista cu siguranta o multime de fani. Multi dintre ei organizau intalniri si festivaluri pentru a o sarbatori, creandu-se o adevarata cultura in jurul modelului. Masina era apreciata datorita pretului sau accesibil si designului ce putea fi adaptat foarte usor. Kombi a fost de-a lungul timpului folosit sub forma de chiosc mobil, ambulanta si chiar masina funerara.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS