Dubita, care a fost lansata in 1950 si a fost denumita VW Type 2 (Type 1 fiind modelul Beetle), a iesit din productie dupa ce fabrica din Brazilia, singura din lume in care se mai producea modelul, a fost inchisa pe 31 decembrie 2013.

Danbury MotorCaravans, compania care a preluat fabrica Volkswagen din Brazilia, a anuntat ca ultimele 99 de modele Kombi au fost vandute la pretul de 58.000 de dolari.

Masina a fost cu adevarat revolutionara in anii ‘60, cand a devenit emblema miscarii Flower Power. In America, modelul inca se mai vinde second hand, cu preturi pornind de la 100 de dolari si pana la cateva mii de dolari.

Fanii organizau festivaluri in cinstea acestei masini. Acum aproximativ 60 de ani, primul Volkswagen Transporter iesea pe poarta fabricii din Sao Paulo, Brazilia.

Faimoasele dubite nu au mai fost produse in Germania din 1979, iar Mexic i-a urmat exemplul in 1994. Din acel moment, Brazilia a ramas singurul producator al Volkswagen Kombi. Din 2014, legislatia cere ca noile masini sa fie echipate cu ABS si airbag-uri, insa acestea nu pot fi incorporate in vechiul model nemtesc. 

Cu noua locuri pentru pasageri, dubita Volkswagen este cel mai longeviv model din istoria auto si disparitia sa de pe piata va intrista cu siguranta o multime de fani. Multi dintre ei organizau intalniri si festivaluri pentru a o sarbatori, creandu-se o adevarata cultura in jurul modelului. Masina era apreciata datorita pretului sau accesibil si designului ce putea fi adaptat foarte usor. Kombi a fost de-a lungul timpului folosit sub forma de chiosc mobil, ambulanta si chiar masina funerara.