Seful Renault: "Piata auto europeana se va contracta, probabil, si in urmatorii doi ani"
Piata auto din Europa va continua probabil sa scada in 2014 si 2015, intrucat avansul somajului afecteaza cererea de consum, a declarat directorul general al Renault, Carlos Ghosn, citat de Bloomberg.
"Cred ca 2014 si 2015 vor fi in cel mai bun caz ani stabili in Europa. Mai realist, am putea vedea o noua scadere, poate nu atat de puternica precum in anii precedenti. Nu sunt foarte optimist in privinta situatiei din Europa, pentru ca nu vad ce va declansa cresterea, mai ales in industria auto", a afirmat Carlos Ghosn, care conduce si compania nipona Nissan Motor, la care Renault detine o participatie de 43%.
La nivel global, piata auto va trece de la un record la altul, sustinuta de tarile cu economii emergente, a spus el. Vanzarile auto din Europa au scazut la minimul a 20 de ani in mai, intrucat somajul din zona euro, la nivelul record de 12,2% in aprilie, a redus cererea.
"Atata timp cat exista o discutie despre deficite, consider ca va fi o greutate mare pe umerii consumatorilor", a declarat Ghosn pentru Bloomberg, preluat de Mediafax, adaugand ca ramane sceptic in privinta cresterii economiei in perioada urmatoare.
Seful Renault s-a aratat increzator ca incetinirea economica inregistrata de marile economii emergente, precum China, Rusia, Brazilia si India, este doar temporara, in timp ce alte tari din America Latina, Africa si Asia devin piete auto tot mai importante.
Mai multe despre:
#Renault#piata auto
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS