Piata auto din Europa, in cadere libera pana in 2016. Seful Renault-Nissan: „Consumatorul european este confuz”
Piata auto europeana va parcuge in 2013 un nou an dificil si nu va reveni la crestere cel putin pana in 2016, a declarat vineri presedintele Renault si al Nissan Motor, Carlos Ghosn, la prezentarea rezultatelor financiare ale producatorului japonez de automobile, relateaza Automotive News, preluat de Mediafax.
"Cred ca 2013 va fi dificil si nu anticipez vreo crestere a pietei europene inainte de incheierea planului pe termen mediu, deci nu inainte de 2016 sau chiar mai tarziu", a afirmat Ghosn intr-o conferinta de presa la Yokohama.
In anul financiar incheiat la 31 martie, vanzarile de automobile noi ale Nissan in Europa, inclusiv in Rusia, au scazut cu 8%, la 660.000 de unitati.
"Credem ca europenii sunt neincrezatori. Consumatorul european este confuz, nu stie cand va iesi Europa din criza si pana nu va intelege ce se intampla nu cred va ca cumpara masini", a spus Ghosn.
Nissan, al doilea mare producator auto japonez in functie de volumul vanzarilor, anticipeaza vanzari de 5,3 milioane de vehicule in anul financiar care se va incheia in martie 2014, in crestere de la 4,9 milioane de unitati in anul precedent, cand livrarile au urcat cu 1,4%. Nissan are cea mai mare expunere pe China intre marii producatori auto japonezi, vanzarile pe aceasta piata fiind afectate de o disputa privind apartenenta unor insule, dintre China si Japonia.
Nissan anticipeaza pentru actualul an financiar un profit net de 420 miliarde yeni (4,23 miliarde dolari). sub estimarea medie a analistilor, de 475,1 miliarde de yeni.
Mai multe despre:
#Carlos Ghosn#producatori auto
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS