Seful Dacia confirma. Vestea care-i face fericiti pe toti clientii si producatorii
Carlos Ghosn a spus la Frankfurt ce parerea are despre iesirea din criza.
“Ce a fost mai rau a trecut” – este poate cea mai importanta declarative de la Frankfurt. Seful aliantei Renault Nissan a avut curajul s-o spuna. Are indicatori care ii demonstreaza asta.
Carlos Ghosn crede ca piata auto impreuna cu productia si cu clientii au intrat in a treia faza de recuperare sic a “ne asteptam sa ramanem la nivelul asta deocamdata si sa ne reobisnuim cu o crestere a consumului. 1-2% annual pe termen mediu”.
Calculele dupa primul semestru nu sunt cele mai bune (-7%), insa CEO-ul de la Renault Nissan (+Dacia) spera si e sigur ca piata va mai castiga 2% pana la sfrasitul anului sic a media anuala va fi un “-5%”. Din 2014, “cifrele vor creste” – spune acelasi Carlos Ghosn.

Tot el a “trimis” o mica sageata si catre guverne, despre care spune ca sunt direct responsabile de cresterea volumului de vanzari si ca pentru asta, “trebuie sa sustina cresterea, nu doar sa lupte impotriva deficitului”.
Ghosn are deja semnale ca treaba incepe sa mearga mai ales in SUA, China, Rusia si India – piete cu potential de revenire cat mai repede. Urmatoarele tari mari care ar trebui sa-i dea dreptate presedintelui Renault Nissan sunt Japonia, Brazilia si Indonezia.
Dacia este brand-ul care i-a dat incredere lui Ghosn si francezilor. Logan, Duster, Sandero si MCV-ul nou au insumat 24% din vanzarile grupului in primele 6 luni din 2013.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS