Dacia, marca cu cea mai buna crestere pe piata franceza in primele opt luni ale anului
Inmatricularile de automobile Dacia in Franta au crescut cu 5,8% in primele opt luni din acest an fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 62.829 unitati, pe o piata in scadere cu aproape 10%, marca romaneasca inregistrand cea mai solida crestere, la egalitate cu Toyota.
Astfel, piata auto franceza s-a contractat cu 9,4% in perioada ianuarie-august, la 1,4 milioane de autoturisme comercializate, fata de peste 1,55 milioane in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor prezentate luni de asociatia constructorilor crancezi de cutomobile, CCFA.
Cota de piata a Dacia in Franta a urcat la 4,47%, de la 3,83% in primele opt luni ale anului trecut.
Marca japoneza Toyota a inregistrat o crestere similara Dacia, insa la un volum mai redus de vanzari. Inmatricularile de masini Toyota in Franta au urcat cu 5,8% in perioada analizata, la 48.070 unitati.
Cresterea Dacia a limitat declinul consemnat la nivelul grupului Renault. Vanzarile Renault la nivel de grup au scazut cu 7,9% in perioada analizata, la 350.286 autoturisme. Marca Renault a afisat o scadere de 10,4%, la 287.457 unitati.
Concernul PSA Peugeot Citroen a avut o scadere de 11,2%, la 426.675 inmatriculari.
Volkswagen, cel mai mare constructor auto european, a avut vanzari de 168.972 autoturisme in Franta in primele opt luni, in scadere cu 10,7%.
Marcile de lux au inregistrat scaderi, cu exceptia Lexus, care are insa un volum al vanzarilor mult mai redus fata de companiile europene.
Astfel, inmatricularile de autoturisme Mercedes-Benz in Franta au scazut cu 3,8% in primele opt luni, la 40.484 unitati, in timp ce Audi a inregistrat un declin de 6%, la 38.784 masini. BMW a scazut cu 3,1%, la 28.807 automobile.
Mai multe despre:
#Dacia#piata auto
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS