Șeful Automobile Dacia spune că face presiuni constante pentru construirea autostrăzii Piteşti-Sibiu: “Avem patru priorități în România”
Christophe Dridi, Automobile Dacia
A doua prioritate a companiei Automobile Dacia, după problema lipsei autostrăzilor, este lupta împotriva maşinilor secord-hand care au invadat şoselele din România, a declarat directorul general al Automobile Dacia şi al Groupe Renault România, Christophe Dridi.
"Industria auto reprezintă 14% din PIB-ul României şi 26% din exploatări, deci putem vorbi despre o adevărată industrie auto în România. Am fost întrebat care sunt priorităţile industriei auto din România, iar la Automobile Dacia avem patru priorităţi: prima este infrastructura rutieră, în mod clar. A doua prioritate este lupta împotriva invaziei maşinilor cumpărate la mâna a doua în România. Maşinile second-hand au invadat străzile din România", a declarat directorul general al Automobile Dacia şi al Groupe Renault România, citat de Agerpres.
Acesta a subliniat că problema autostrăzilor din România nu se limitează la lipsa tronsonului Piteşti-Sibiu, ci este nevoie de construirea de autostrăzi către frontiera vestică, pentru conectarea cu Europa Occidentală.
"Întorcându-mă la problema infrastructurii: este interesant faptul că atunci când vorbim despre infrastructură vorbim doar despre autostrada Piteşti-Sibiu. Este normal şi e corect, dar să vă spun cum arătau lucrurile când am venit în România, în 2016. Atunci am fost numit managerul fabricii de la Mioveni şi împreună cu echipa mea am vrut să mergem în afara uzinei, ca să vedem care este situaţia, care sunt priorităţile principale, şi întrucât digitalizarea era extrem de importantă pentru mine şi întrucât auzisem că Bosch cu fabrica din Cluj-Napoca erau cei mai buni, ne-am spus că trebuie să îi contactăm şi am mers la ei. Dar când eşti la Mioveni şi vrei să mergi la Cluj ai parte de o surpriză - mi-am spus că este imposibil: 'Acesta este drumul către Europa de Vest?' M-a surprins această situaţie, deoarece majoritatea afacerilor noastre de aici din România presupun legături cu Europa de Vest", a subliniat Christophe Dridi.
Directorul Automobile Dacia a confirmat că este mereu în postura de a face presiuni constante pentru construirea autostrăzii Piteşti-Sibiu.
"Da, autostrada Piteşti-Sibiu este extrem de importantă şi trebuie să ne axăm pe dezvoltarea sa. Facem mereu presiuni peste presiuni pentru Piteşti-Sibiu", a precizat Dridi.
De asemenea, el a amintit că industria auto are nevoie şi de infrastructură de transport pe căi ferate şi navale.
"Nu doar această autostradă e cea de care avem nevoie, pentru dezvoltarea industriei auto avem 12 priorităţi cât se poate de concrete, unele au legătură cu infrastructura rutieră, autostrăzile, altele cu căile ferate, care sunt din nou extrem de importante, şi nu vreau să vă mai amintesc o dată care este media vitezei unui tren în România. La fel, nivelul infrastructurii maritime - avem şansa să avem un port, la Constanţa, şi la fel, transportul multi-modal, care reprezintă o bună soluţie", a explicat directorul Automobile Dacia.
Acesta a mai amintit că proximitatea companiilor furnizoare este importantă pentru industria auto.
"A treia prioritate are legătură cu educaţia, cu sistemul dual de învăţământ. Mai departe ca priorităţi este integrarea locală: este foarte important să ai aproape de tine furnizorii - cu cât suntem mai integraţi, cu atât lucrurile funcţionează mai bine. Iar în al cincilea rând, competitivitatea, care nu este o opţiune, este obligatorie, şi trebuie să răspundem acestei nevoi", a încheiat Christophe Dridi.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS