Secretul murdar si toxic de sub mochetele din Audi, Mercedes si BMW, facute in China
Clientii brand-urilor de lux au facut deja plangeri la Administratia Produselor cu Defecte.
Daca in Romania se cheltuiesc anual miliarde de euro pe asfalt pentru sosele, chinezii i-au gasit deja a doua utilitate. Este fonoabsorbant pentru masinile de lux fabricate de Audi, BMW si Mercedes in parteneriat cu industriile locale.
Beijing-Benz, Brilliance-BMW si FAV-VW trebuie sa regleze rapid o problema pe care o ridica o mare parte din clientii marcilor nemtesti. Plangerile au fost deja depuse la Centrul Administrativ pentru Produse cu Defecte, din China. Cei care se ocupa de caz au descoperit sub machete placi pentru antifonare facute din asfalt brut.
Intr-adevar, asfaltul este bun absorbant de sunet si vibratii, iar una dintre celelalte calitatile importante ale materialului este rezistenta la apa. Asfaltul are insa si o parte foarte nociva. Cand se incalzeste emite substante toxice in aer asociate cu mirosul clasic. Toti proprietarii masinilor BMW, Audi si Mercedes au fost rugati sa verifice daca au masini cu asfalt in ele in loc de materialele folosite si sa depuna plangeri la CAPD China.
Producatorii nu au fost inca amendati, ci somati sa rezolve problema urgent in cele mai bune conditii pentru client. Asta inseamna in cel mai bun caz doar un mare numar de rechemari in service.
Audi a vandut 405.000 masini in China 2012, din care numai 83.000 au fost importuri. A fost un record pentru compania din grupul Volkswagen. Si BMW a facut record, in 2012, tot in China, cu 325.000 de unitati (+40% fata de 2011). Mercedes a fost pe aceeasi linie a recordurilor, cu 196.000 de masini. A avut insa cresterea cea mai mica, 1.5% comparative cu 2011. China este in TOP 3 piete pentru constructorii germani de masini.
Mai multe despre:
#producatori auto#China
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS