Se schimba asigurarile auto. Noul sistem de plata ii pune la punct pe vitezomani si pe ilegalisti
Un studiu Innovation Group anunta marea schimbare din asigurarile internationale de masini.
Cutia neagra pe masini devine nu doar o realitate, ci si o necesitate in industria de asigurari. Pentru ambele parti, atat pentru companiile de asigurari, cat si pentru soferi. Cutia neagra va trimite wireless date catre asigurator, iar in functie de informatiile telemetrice (timpi, viteze medii si maxime, rute), fiecare sofer va plati mai multi sau mai putini bani pentru polita de asigurare.
Conform unor algoritmi, soferii cuminti si cei care incalca normele pana si moral, vor fi trecuti in niste standarde de risc. The Innovation Group, companie de consultanta si solutii pentru asiguratori, a facut un studiu care spune ca 74% din soferii interogati si-ar dori o cutie neagra pe masina care sa comunice cu societatea de asigurari.
Avantajele sunt ca un condus perfect legal inseamna costuri de asigurare mai mici. 83% din populatia in varsta (65+ ani) sondata a raspuns acelasi lucru, ca e de accord cu introducerea acestui sistem de punctare/depunctare. Comparativ cu aceste procente, doar 61% din tineri au raspuns ca nu vor cutie neagra pe masina.
Pana acum, 1% din masinile asigurate au cutii negre si asta mai mult ca un experiment. Luna de luna sunt acumulate si investigate datele care spun lucruri despre conduita soferului. Concluzia este ca incet, incet companiile de asigurari vor trece la acest sistem pentru diminuarea pierderilor, iar cutia neagra are toate sansele sa devina obligatoriu pentru asigurati.
Mai multe despre:
#asigurari auto#masini
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS