Satisfactia romanilor privind serviciile auto: 45% prefera service-urile de marca
                        Romanii prefera in proportie de 45% service-urile de marca si apreciaza mai mult calitatea serviciilor oferite de acestea, in timp ce pentru 28% dintre romani primeaza pretul oferit de service-urile independente, conform studiului realizat de Auto.ro si compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown.
Romanii care apeleaza la un service de marca apreciaza amabilitatea personalului, respectarea termenului promis si calitatea lucrarii efectuate. In schimb, cei care apeleaza la un service independent sunt mai multumiti de pretul lucrarii. 27% dintre romani isi repara singuri masina.
In topul preferintelor romanilor privind nivelul de satisfactie fata de service se afla marca Nissan cu cel mai mare numar de respondenti foarte multumiti, respectiv 49.7%, urmata de Skoda cu 48.6% si Chevrolet cu 48.4%.
Cele mai frecvente probleme auto intalnite in ultimul an au fost cele mecanice in proportie de 30% si 25% probleme cu uzura altor componente. Un procentaj semnnificativ de 35% sustin ca nu au avut nicio problema cu autoturismul personal in ultimele 12 luni.
	Conform analizei furnizate de AutoIndex privind evolutia preturilor inregistrate la inceputul acestui an pentru marcile aflate in topul satisfactiei fata de service, Chevrolet a inregistrat o scadere de 11.34%, Skoda 8.63% si KIA 5.62%. Marcile care au inregistrat cele mai mari cresteri de pret sunt: Audi care a inregistrat o crestere de 9.81% si BMW o crestere de 5.43%. 
	
	"Acest studiu ne permite sa prezentam o imagine relevanta asupra pietei serviciilor auto din Romania, a intentiilor si preferintelor romanilor. Auto.ro dezvolta si implementeaza in mod continuu instrumente utile care aduc valoare serviciilor din zona auto, in concordanta cu preferintele utilizatorilor”, a declarat Bogdan Axinia, General Manager Auto.ro.
“Analiza pietei serviciilor auto din Romania” este al treilea raport anual dezvoltat de Auto.ro, unul dintre cele mai importante site-uri auto, in parteneriat cu compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown. Studiul a fost realizat in perioada mai-octombrie 2011, pe un esantion reprezentativ de 26.525 respondenti cu varsta de peste 18 ani. Metoda de cercetare folosita a fost sondajul online.
	„Colaborarea dintre Auto.ro si Daedalus Millward Brown a ajuns la a treia editie si are ca scop analiza pietei serviciilor auto romanesti. Utilizand metodologia de cercetare CAWI, Daedalus Millward Brown a realizat culegerea datelor, analiza acestora, precum si o parte din prezentarea analizei de piata pe baza chestionarelor completate de vizitatorii site-ului Auto.ro", a mai precizat Laurentiu Serghie, Partener al firmei Daedalus Millward Brown.
	
	“Calitatea serviciilor este prioritara la Nissan, atat in perimetrul vanzarii de vehicule noi cat si in serviciile postvanzare. Nivelul de satifactie inregistrat in studiul realizat de Auto.ro este o confirmare ca in Romania activitatea de service a retelei Nissan se desfasoara in parametrii asteptati”, a declarat Ionut Gheorghe, Brand Director Nissan..
	 
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                                
	(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
            
                                ”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”            
                                
	România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
            
                                
	Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
            
                                
	Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
            
                                Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa            
                                
	(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
            
                                
	(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
            
                                
	Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT 
            
                                Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate            
                                Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing            
                                Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea            
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS