Salonul Auto Paris. Industria auto din Europa, in cadere libera. Strategia pentru cand rezervele de petrol se vor termina
Industria auto din Europa e in cadere libera de 11 luni consecutiv, dar asta nu inseamna ca nu se pregateste de viitor. Mai precis, pentru momentul cand rezervele de petrol se vor termina. Constructorii reuniti la Salonul Auto de la Paris s-au intrecut sa prezinte modele hibride sau complet electrice.
In ultimii ani, constructorii de masini s-au straduit sa includa in portofoliu macar o masina hidrida, daca nu cumva si una electrica. Totusi, pe sosele nu prea le vedem inca, in special pentru ca nu prea ai unde sa le alimentezi.
''Cea mai mare problema e pretul totusi. Nu asistam la o reducere semnificativa a pretului'', a comentat analistul Rebecca Lindland.
Grupul Renault, din care face parte si Dacia, se mandreste ca a facut cea mai ieftina masina electrica. Vorbim despre Twizy, o masina de oras cu doua locuri, cu un pret pornind de la 7.000 de euro. Pentru o suma aproape dubla, acelasi constructor propune o masina de familie suta la suta electrica, botezata Zoe. Are o autonomie de pana la 210 kilometri, insa bateria trebuie lasata la incarcat 8-9 ore.
Tot suta la suta electrica este si Toyota Leaf, cu o autonomie imbunatatita, de pana la 250 de kilometri pe ora. Nissan aduce si Pivo 3, o masinuta cu zero emisii poluante si care se poate parca singura.
"O masina eco nu trebuie sa fie neaparat mica, asta e avantajul pe care il au materialele noi', a explicat Rebecca Lindland.
Nissan Terra, o masina aflata pentru moment la stadiul de concept, deschide drumul catre SUV-urile prietenoase cu mediul. Masina functioneaz cu acumulatori cu hidrogen, care sunt inca o raritate pe piata, dar nu emite nici macar un gram de dioxid de carbon.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS