Constructorii de lux sfideaza criza si lanseaza modele noi, convinsi ca pe pietele asiatice exista inca interes pentru masinile-bijuterie.

Bentley a prezentat Continental GT3, un autovehicul de curse concept, inca un semn ca gigantul auto britanic este interesat de segmentul sport.

La polul opus avem noul Bentley Mulsanne, o masina clasica in stilul anilor '30 la exterior, din care nu lipsesc insa echipamente de ultima generatie.

Mulsanne are o lungime de peste 5 metri si jumatate, un motor V8 cu 505 cai putere si varianta full-option costa in jur de 320 de mii de euro.

Porsche propune Cayenne S Diesel, care se mandreste cu cel mai puternic motor de pe piata, dar si modelul hibrid, Panamera Sport Turismo. Masina poate parcurge o distanta de 30 de kilometri, alimentata numai cu energie electrica, la o viteza maxima de 130 km/h.

Audi a venit cu noul A3 Sportback cu 5 usi, in timp ce Peugeot a prezentat Onyx, o supermasina concept din fibra de carbon, care cantareste doar 1100 de kg. Pe langa motorul hibrid V8 si cei 600 de cai putere, nici designul nu va lasa indiferenti.

Asa cum au remarcat vizitatorii, Onyx poate sta extrem de bine langa noua versiune a modelului Gallardo de la Lamborghini. De pe usile fabricii Sant'Agata au iesit deja aproape 13 mii de unitati si din noiembrie vor putea fi admirate in reprezentante, la un pret de pornire de 150 de mii de dolari.