Revoluție la Renault. Ce pregătește proprietarul Dacia într-un laborator de inovare din Tel Aviv
Renault
Producătorii auto Renault şi Nissan au inaugurat luni un laborator comun de inovare în Tel Aviv, facilitând astfel colaborarea alianţei lor cu start-up-urile israeliene, transmite Reuters.
Costurile legate de acest laborator nu au fost date publicităţii, potrivit Agerpres.
Noua unitate, realizată în parteneriat cu Autoritatea de inovare a Guvernului israelian, se concentrează pe senzorii necesari conducerii autonome şi pe securitate cibernetică.
Aici sunt testate şi se lucrează la peste zece proiecte cu start-upurile israeliene, inclusiv Argus, Apollo Power şi IRP Systems.
Oficialii alianţei Renault-Nissan prezenţi la inaugurarea din Israel au dezminţit informaţiile privind relaţiile tensionate dintre cei doi producători auto.
"Astăzi este un foarte bun exemplu al realizărilor noastre comune. Speculaţiile vor apărea tot timpul dar la nivelul echipelor vedem o colaborare strânsă pentru dezvoltarea noilor tehnologii", a afirmat Gaspar Gascon Abellan, vicepreşedintele alianţei, responsabil de departamentul de inginerie.
Laboratorul inaugurat luni de Nissan şi Renault permite start-upurilor să-şi testeze pe vehicule tehnologiile.
Alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi are laboratoare similare în Silicon Valley (SUA) şi în Shanghai (China).
Renault şi Nissan au un parteneriat din anul 1999, în care Renault deţine 44,3% din acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acţiunile Renault, dar nu are drepturi de vot la grupul francez. Alianţa Renault-Nissan a fost extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS