Dacia a cucerit Europa, de la începutul anului. Vânzările grupului Renault, care deține marca românească, pe creștere, în timp ce restul marilor producători scad
Dacia Duster
Vânzările de autoturisme Dacia au înregistrat în martie un avans de 21,6% în Europa, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a urcat la 3,4%, de la 2,7% în perioada similară din 2018.
Potrivit statisticilor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa s-au cifrat luna trecută la 59.475 de unităţi, în creştere faţă de martie 2018 (48.925 vehicule).
Datele statistice sunt valabile pentru ţările Uniunii Europene şi cele ale Asociaţiei Europene a Liberului Schimb (EFTA), respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia, scrie Agerpres.
Grupul francez Renault a raportat în martie o creştere a vânzărilor de 2,1%, în timp ce restul marilor producători auto au înregistrat scăderi, de la minus 15,5% la Ford şi minus 14% la Daimler, la minus 1,7% la PSA Peugeot Citroen şi minus 0,6% la grupul Volkswagen.
În primele trei luni din acest an, livrările de autoturisme Dacia au înregistrat o creştere de 12,6% în Europa, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a urcat la 3,5%, de la 3% în perioada similară din 2018.
Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa s-au cifrat la 145.582 de unităţi, în creştere faţă de perioada ianuarie - martie 2018 (129.261 vehicule).
Grupul francez Renault a raportat în primele trei luni din acest an o creştere a vânzărilor de 0,6%, în timp ce restul marilor producători auto au înregistrat scăderi, de la minus 10,3% la Ford şi minus 5,5% la Daimler, la minus 2,4% la grupul Volkswagen şi minus 1,2% la PSA Peugeot Citroen.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS