Revolutia auto. Volkswagen estimeaza ca industria are nevoie de 40 de gigafabrici de baterii litiu-ion, pe fondul exploziei numarului de masini electrice
Masini electrice
Un deficit masiv de baterii litiu-ion ar putea marca industria auto globala in urmatorul deceniu, daca nu vor fi infiintate capacitati echivalente cu 40 de gigafabrici de tipul celei construite de Tesla, pana in 2025, potrivit estimarilor grupului Volkswagen, relateaza Automotive News Europe, preluat de News.ro.
Directorul pentru cercetare si dezvoltare al Volkswagen, cel mai mare producator auto din lume, Ulrich Eichhorn, a majorat estimarile facute acum 13 luni pentru necesarul companiei pana in 2025. Estimarile sale se bazeaza pe obiectivul ca un sfert din volumul de automobile fabricate de VW sa fie electrice, pana la data respectiva.
”Vom avea nevoie de peste 200 de gigawati ora”, a spus Eichhorn reporterilor in timpul unei prezentari din 30 iunie.
In iunie 2016, directorul general al Volkswagen, Matthias Mueller, estima ca VW va avea nevoie de baterii litiu-ion cu o capacitate de 150 de gigawati ora.
Daca obiectivul fiecarui producator va fi ca 25% din volum sa fie de automobile electrice, pana in 2025, Volkswagen considera ca productorii auto vor avea nevoie de baterii cu o capacitate cumulata de 1.5 terawati ora. Aceasta electricitate echivaleaza cu 40 de gigafabrici Tesla, fiecare cu o capacitate de a produce celule litiu-ion de 35 de gigawati ora.
Aceasta este motivul pentru care furnizorul german de componente Robert Bosch analizeaza daca sa produca celule pentru baterii.
Mai multe despre:
#masini electrice#Volkswagen
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS