Renault recheama in service 15.000 de vehicule pentru a regla motoarele
Renault va rechema in service 15.000 de vehicule, inainte de a le pune in vanzare, pentru a regla motoarele, a anuntat marti ministrul francez al Mediului, Segolene Royal, dupa ce testele derulate in urma scandalului Volkswagen au aratat depasirea normelor de emisii poluante, informeaza AFP.
La randul sau Renault, criticat pentru ca unele din modelele sale au depasit normele de emisii de CO2 si oxizi de azot, a promis luni seara ca in urmatoarele saptamani va prezenta un plan tehnic privind reducerea diferentelor intre emisiilor vehiculelor sale in conditii reale si cele din normele de omologare.
"Renault s-a angajat sa recheme in service peste 15.000 de vehicule pentru a le verifica si a le regla in mod corect astfel incat sistemul de filtrare sa functioneze in toate conditiile de temperatura", a declarat marti Segolene Royal pentru RTL, transmite Agerpres.
"Noile autovehicule trebuie sa respecte normele, iar lucrurile pot fi corectate rapid deoarece pentru a regla in mod corect un motor este nevoie de o jumatate de zi", a adaugat Segolene Royal.
Guvernul francez a infiintat o comisie guvernamentala pentru a testa emisiile poluante a 100 de automobile, dupa ce Volkswagen a recunoscut ca a echipat 11 milioane de motoare diesel cu un software care falsifica emisiile poluante.
Saptamana trecuta, guvernul francez a anuntat ca 11 vehicule, provenite atat de la producatori francezi cat si internationali, au fost testate, iar rezultatele au aratat ca niciun alt producator, in afara de Volkswagen, nu a utilizat un software care sa falsifice rezultatele testelor de poluare.
Insa rezultatele au aratat ca emisiile unor automobile Renault, alaturi de alte automobile produse de constructori straini, depasesc limitele privind emisiile de dioxid de carbon si oxizii de azot.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS