CEO-ul aliantei Renault-Nissan: "Automobilele electrice raman un pilon, chiar daca amanam obiectivele". Grupul estima vanzarea a 1,5 mil. de masini in urmatorii doi ani
Masina electrica de la Renault. Sursa foto: Mediafax
Automobilele electrice vor ramane un pilon al dezvoltarii aliantei Renault-Nissan, chiar daca vanzarile, cu o evolutie mixta, au dus la amanarea obiectivelor, a declarat miercuri, la Tokyo, directorul general al aliantei, Carlos Ghosn, transmite AFP.
"Automobilul electric reprezinta unul dintre piloni, nu singurul, dar un pilon al dezvoltarii noastre tehnologice. Continuam sa credem ca va deveni un element major al industriei auto", a spus Carlos Ghosn intr-o conferinta de presa. Seful celor doua grupuri a facut declaratiile la deschiderea salonului auto de la Tokyo.
Vanzarile automobilului electric de oras Leaf, fabricat de Nissan, nu au atins decat 87.000 de unitati la nivel mondial, la aproape trei ani de la lansarea pe piata, chiar daca producatorul japonez sustine ca modelul este cel mai bine vandut la categoria sa.
"Numeroase guverne care s-au angajat sa creeze infrastructura necesara, de incarcare a bateriilor, au fost lente in aceasta privinta, dar fac acest lucru in prezent", a explicat Ghosn.
Renault comercializeaza deja patru modele electrice, intre care masina de oras Zoe. Nissan a lansat autoturismul Leaf si un model utilitar, urmand sa introduca pe piata alte doua modele.
Initial, alianta avea drept obiectiv vanzarea a 1,5 milioane de vehicule electrice pana la sfarsitul anului 2016, dar a fost nevoita sa il amane. "Mentinem obiectivul unor vanzari de 1,5 milioane de vehicule, dar realitatea ne obliga sa amanam indeplinirea acestuia cu doi sau trei ani", a recunoscut Ghosn.
Seful Renault-Nissan anticipeaza insa in continuare ca pana in 2020 vehiculele electrice vor reprezenta 10% din piata auto.
Mai multe despre:
#Renault-Nissan#masini electrice
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS