Vanzarile Dacia in Germania au crescut cu 7,6% in primele opt luni, de trei ori mai rapid decat piata
Vanzarile Dacia in Germania au crescut cu 7,6% in primele opt luni ale anului, la 34.189 de autoturisme. Avansul a fost de trei ori mai rapid decat cel de 2,6% consemnat de piata, care a totalizat 2,02 milioane unitati.
Cota de piata a Dacia in Germania s-a mentinut in perioada ianuarie-august la nivelul de 1,7%, potrivit datelor biroului de inmatriculari auto german.
Dintre cele 33 de marci analizate, 18 au inregistrat o evolutie pozitiva a inmatricularilor de autoturisme noi, iar restul scaderi.
Cea mai buna evolutie a fost inregistrata de marca Jeep, cu un avans de 38,7%, la 5.807 de autoturisme, urmata de Land Rover, cu o crestere de 20,5%, la 10.165 unitati.
Cel mai mare declin a fost consemnat de Chevrolet, de 71,5%, la 5.234 de masini.
Livrarile liderului de piata Volkswagen au urcat cu 2,5%, la 430.862 autoturisme, iar cele ale marcii Renault, parte a grupului cu acelasi nume, care detine si Dacia, au crescut cu 4,8%, la 68.791 unitati.
In august, inmatricularile Dacia au scazut cu 6,6%, la 3.900 autoturisme, in timp ce piata a inregistrat un declin de 0,4%, la 213.092 unitati.
Dacia avea in august o cota de piata de 1,8%.
Marca Mitsubishi a consemnat cel mai puternic avans in iulie, de 48,3%, la 2.121 autoturisme, urmata de Land Rover, cu 41,4%, la 909 unitati si Jeep, cu 40,8%, la 849 unitati. Renault a inregistrat un declin de 11,5%, la 6.801 unitati. Livrarile Volkswagen au urcat luna trecuta cu 15,5%, la 46.095 de autoturisme.
Germania este a doua piata ca marime pentru Dacia, dupa Franta.