Renault nu mai vinde Logan in India!
Schimbare de strategie! Renault a decis sa nu includa Loganul in gama de modele pe care le va comercializa de anul acesta in India, scrie publicatia indiana Business Standard. In schimb, autoturismul va fi produs si distribuit doar de compania partenera locala Mahindra&Mahindra (M&M).
"Loganul nu va face parte din portofoliul nostru destinat Indiei. Nu avem in vedere sa aducem din nou, aici, aceasta masina", a declarat Jerome Stoll, vicepresedinte executiv al Renault. Grupul francez are cu M&M un acord de licenta, insa acesta va expira in trei luni.
Loganul este vandut in India sub marca Mahindra-Renault. Iar in trei luni, masina va fi distribuita doar de Mahindra, iar brandurile Ranualt şi Logan vor fi scoase din denumirea maşinii.
Motorul si sistemul de transmisie vor fi in continuare furnizate de grupul francez.
Mahindra lucreaza la un concurent pentru Logan
Surse citate de Business Standard spun ca cei de la Mahindra ar putea lansa o versiune de Logan, mai mica decat modelul actual care are 4 patru metri. Si asta pentru ca legislatia locala prevede ca pentru masinile mai mici de patru metri se platesc taxe locale de 10% din valoarea autovehiculului. Pentru modelele mai mari, taxele urca la echivalentul a 22% din valoarea masinii.
Renault si M&M au infiintat in 2005 o companie comuna, Mahindra Renault, pentru construirea Loganului. Grupul francez s-a retras in aprilie 2010 din acest parteneriat, din care detinea 49%.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS