Nemtii incep “sa strambe din nas” la Logan
Dacia Logan este una dintre cele mai putin fiabile autoturisme care circula pe soselele din Germania. Masina se strica repede, potrivit unui raport al Societatii Germane pentru Expertiza Tehnica ( TUV), realizat pentru anul in curs. Dar, surprinzator sau nu, modelul romanesc a iesit mai bine la raport fata de Peugeot 407, Volvo XC90 sau Kia Carnival.
Autoritatea germana a verificat peste 10 milioane de masini in acest an, 128 de modele. Masina romaneasca s-a situat in statistici pe locul 123, intre ultimele 5 masini cu o vechime intre doi si trei ani.
Practic, testele au urmarit sa vada care este starea masinilor dupa doi-trei ani de functionare.
Chiar daca rezultatele raportului nu arata bine deloc pentru Logan, un sondaj de opinie cu privire la satisfactia fata de masina condusa, realizat cu cateva luni in urma in randul soferilor germani, a situat Dacia la egalitate cu BMW.
Au fost intervievati online 16.330 de proprietari care au detinut cel putin 2 ani o masina. Au fost evaluate modelele a 25 de marci, din toate clasele auto.
Primul loc este ocupat de Mercedes-Benz, care a obtinut 838 de puncte din 1.000.
Dacia si BMW au avut 836 de puncte fiecare.
Studiul a masurat nivelul de satisfactie a clientilor in functie de patru criterii:
1.atractivitatea masinii (performanta, design, confort);
2.calitate si fiabilitate
3. costuri de intretinere (consum, asigurare, revizii, reparatii) si
4. calitatea serviciilor din service-urile agreate de dealeri.
Dacia a intrat pe piata germana in 2005 si de atunci a vandut aici peste 160.000 de masini.
Rezultatele complete ale sondajului de opinie ( puncte):
|
Mercedes-Benz
|
838
|
|
BMW
|
836
|
|
Dacia
|
836
|
|
Mazda
|
831
|
|
Nissan
|
831
|
|
Audi
|
827
|
|
Suzuki
|
826
|
|
Volvo
|
826
|
|
Mitsubishi
|
823
|
|
Honda
|
821
|
|
Toyota
|
818
|
|
Skoda
|
814
|
|
Industry average
|
813
|
|
Volkswagen
|
812
|
|
Kia
|
811
|
|
MINI
|
811
|
|
Hyundai
|
810
|
|
Peugeot
|
808
|
|
Seat
|
797
|
|
Citroen
|
796
|
|
Opel
|
794
|
|
Renault
|
794
|
|
smart
|
794
|
|
Ford
|
790
|
|
Chevrolet
|
766
|
|
Fiat
|
757
|
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS