Renault a inaugurat a doua unitate a uzinei din Maroc, care devine cea mai mare din Africa. Ce modele Dacia se vor fabrica aici
Renault a inaugurat marti a doua unitate a uzinei detinute la Tanger, in Maroc, unde va fabrica modelele Dacia Sandero si Dacia Sandero Stepway si care va permite majorarea productiei fabricii la 340.000 de vehicule pe an din 2014, a anuntat grupul auto francez
Investitia de 400 milioane euro este rezultatul unui parteneriat public-privat intre regatul Maroc si grupul Renault, care a dus la crearea celei mai mari fabrici auto din Africa, se arata intr-un comunicat al constructorului francez.
Renault a angajat 1.400 de persoane pentru a doua linie de fabricatie, iar numarul total al angajatilor uzinei a ajuns la 5.000.
Fabrica Renault din Tanger este detinuta in proportie de 52,4% de grupul Renault si 47,6% de Caisse de Depots et de Gestion (CDG). Uzina produce vehicule Dacia Lodgy, Dacia Dokker si Dacia Dokker Van, pe prima linie de fabricatie, si Dacia Sandero si Dacia Sandero Stepway la cea de-a doua.
Costul total al investitiei de la Tanger a fost estimat la 1 miliard de euro, de la lansarea in februarie 2012, iar in a treia faza este asteptata si implicarea Nissan, partenerul de alianta al Renault, potrivit AFP.
Circa 90% din productia fabricii Renault din Tanger este destinata exportului, livrarile fiind destinate unor peste 25 de tari, mai ales din Europa.
Pe piata marocana, Renault si Dacia ocupa pozitia de lider, cu peste o treime din vehiculele comercializate. Grupul francez beneficiaza in zona libera Tanger de numeroase avantaje, precum costurile salariale reduse, scutirea de impozitul pe profit timp de cinci ani si apoi de un nivel redus de impozitare, si absenta taxelor de export.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS