PSA cere General Motors jumătate din cele 1,3 mld. euro plătite pentru Opel, din cauza problemelor cu emisiile poluante
Opel
Grupul PSA, producătorul Peugeot, care a plătit General Motors 1,3 miliarde de euro pentru Opel, vrea ca grupul american să îi ramburseze jumătate din această sumă, după ce a descoperit amploarea problemelor legate de emisiile de dioxid de carbon, au declarat surse aproapiate situaţiei, transmite Reuters.
PSA, care a finalizat achiziţia la sfârşitul lunii iulie, a anunţat la începutul lunii noiembrie că trebuie să treacă modelele Opel pe tehnologia sa proprie mai eficientă energetic mai repede decât planificase iniţial, pentru a reduce emisiile de dioxid de carbon înaine de intrarea în vigoare a unor noi limite europene, în perioada 2020-2021.
Nerespectarea noilor prevederi va fi penalizată de UE cu amenzi mari, notează News.ro.
Producătorul auto francez a anunţat General Motors că îi datorează peste o jumătate de miliarde de euro şi că intenţionează să îi ceară banii în justiţie, pe motiv că a fost indus în eroare în legătură cu strategia Opel în domeniul emisiilor, au spus două persoane apropiate situaţiei.
Una dintre surse a spus că PSA vrea să obţină 600-800 de milioane de euro.
Cele două părţi au discutat despre această problemă, dar PSA nu a făcut încă o solicitare oficială.
Un purtător de cuvânt al GM a spus că grupul nu a primit o solicitare din partea PSA legată de emisiile de dioxid de carbon şi că înainte de vânzare PSA a efectuat o verificare amănunţită şi a primit informaţii substanţiale despre Opel.
Un purtător de cuvânt al PSA a refuzat să comenteze.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS