Proprietarul Dacia investeste 900 mil. euro in Maroc intr-un “ecosistem industrial”, unde va crea 50.000 de locuri de munca
Constructorul auto francez Renault, proprietarul Dacia, a semnat un acord cu autoritatile din Maroc pentru a investi peste 900 milioane de euro in ideea de a pune la punct un "ecosistem industrial" in aceasta tara nord africana, a declarat vineri Ministrul marocan al Industriei, informeaza AFP, potrivit Agerpres.
"Acest proiect strategic va crea 50.000 de noi locuri de munca si va regrupa investitii de peste 10 miliarde de dirhami (aproximativ 912 milioane de euro)" a declarat Moulay Hafid Elalamy, dupa semnarea acordului cu Renault. Potrivit Ministrului marocan al Industriei, acordul incheiat cu constructorul francez va "modifica in mod definitiv sectorul auto din Maroc", care in ultimii trei ani a fost principalul exportator al regatului.
La randul sau, directorul de operatiuni pentru regiunea Africa-Orientul Mijlociu-India, Bernard Cambier a subliniat ca acest acord "va dubla cifra de afaceri realizata de Renault in Maroc, obiectivul fiind ajungerea la doua miliarde de euro in cativa ani". Cambier a adaugat ca produsele realizate la cele doua uzine pe care constructorul francez le are deja in Maroc au cea mai buna calitate dintre toate uzinele Renault-Nissan din lume.
Regiunea Africa-Orientul Mijlociu-India este cea mai mare piata a Renault din afara Europei, cu 360.000 de unitati vandute in 2015, in crestere cu 16,9% in ritm anual. La nivel mondial, grupul Renault, care regrupeaza marcile Renault, Dacia si Samsung Motors, a inregistrat o crestere de 3,3% a vanzarilor mondiale pana la 2,8 milioane unitati.
Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS