Romanii au inmatriculat de sase ori mai multe masini second-hand decat noi, dupa eliminarea timbrului de mediu. Cele mai multe masini uzate aduse in Romania au fost Volkswagen
Volkswagen
Romanii au inmatriculat, in primele trei luni ale acestui an, un autoturism nou la 5,75 autoturisme second-hand, in conditiile in timbrul de mediu a fost eliminat de la 1 februarie, arata datele Directiei Regim Permise Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), preluate de News.ro.
Guvernul a decis anul trecut eliminarea timbrului de mediu de la 1 februarie, ceea ce i-a facut pe multi cumparatori sa amane decizia de cumparare sau inmatriculare a unui automobil pentru luna martie.
Valoarea timbrului de mediu putea depasi chiar si 1.000 de euro in cazul unui automobil uzat, ceea ce crestea considerabil pretul de vanzare.
Inmatricularile de autoturisme noi au avansat cu 27,5% in primele trei luni ale acestui an, fata de primul trimestru al anului trecut, de la 17.471 unitati la 22.276 unitati. In schimb, inmatricularile de automobile second-hand s-au dublat in primul trimestru, de la 64.690 unitati in ianuarie-martie 2016, la 128.123 unitati in primul trimestru al acestui an.
Trei automobile din patru inmatriculate anul trecut in Romania au fost second hand, piata automobilelor la mana a doua crescand in 2016 cu 18,6%, pana la 297.290 de unitati. Inmatricularile de autoturisme noi in Romania au crescut anul trecut cu 17%, la 94.924 de unitati.
Lider pe piata masinilor noi a ramas, in primul trimestru, Dacia, cu 5.801 unitati, cu 11,1% mai mult decat in aceeasi perioada din 2016. In clasament urmeaza Ford, cu 2.129 unitati (+38,7%), si Volkswagen cu 2.108 unitati (+30,6%).
Pe piata masinilor uzate, lider pe primele trei luni a ramas Volkswagen, cu 34.489 unitati (+46,9%), urmat de Opel cu 16.103 unitati (+51%) si Ford cu 12.721 unitati (+69,2%).
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS