Profitul inainte de taxe, dobanzi (EBIT) a urcat la 3,66 miliarde de euro (4,15 miliarde de dolari) in perioada iulie - septembrie 2015, in timp ce analistii se asteptau la 3,39 miliarde de euro.

Vanzarile au crescut cu 13%, la 37,3 miliarde de euro.  

Mercedes, divizia de lux a Daimler, a lansat noi modele, iar livrarile in septembrie au urcat cu 16%, in principal datorita SUV-urilor, inclusiv noul GLC, GLE coupe si modelul compact GLA.  

In trimestrul III, vanzarile Mercedes-Benz Cars au urcat cu 18%, la nivelul record de 508.400 vehicule, datorita majorarii cererii in Europa Occidentala, SUA si China.  

"Ei sunt intr-adevar pe o traiectorie ascendenta. Si in urmatorii ani divizia auto va continua sa aiba performante solide, odata cu inceperea livrarilor noilor modele E-Class", a apreciat analistul Juergen Pieper, de la Bankhaus Metzler.  

Profitul net a scazut la 2,39 miliarde de euro (2,70 miliarde de dolari) in T3 din 2015, de la 2,74 miliarde de euro in perioada similara din 2014, cand Daimler a obtinut un castig extraordinar de 1,01 miliarde de euro in urma vanzarii unei participatii in societatea mixta detinuta impreuna cu Rolls-Royce Holdings PLC.  

China a facut diferenta pentru Mercedes, care concureaza cu brandurile BMW si Audi pentru titlul de cel mai mare mare producator de automobile de lux din lume.

Livrarile Mercedes in China, cea mai mare piata auto din lume, au urcat cu 31% in perioada ianuarie - septembrie, in timp ce BMW a raportat o expansiune de 2%, iar livrarile Audi au fost apropiate de cele inregistrate in perioada similara din 2014.  

Daimler a anuntat ca are asteptari moderate privind evolutia pietei auto globale din cauza incetinirii din China.

Majorarea vanzarilor in America de Nord si Europa vor ajuta compania sa inregistreze vanzari similare cu cele din 2014.

Vanzarile de automobile in China au urcat cu 3,3% in septembrie, dupa sase luni de declin.  

Daimler a confirmat ca se asteapta la o crestere semnificativa a veniturilor si a profitului in acest an, pe fondul lansarii de noi modele.  

Conform estimarilor IHS Automotive, BMW si-ar putea pastra anul acesta titlul de cel mai mare producator de automobile de lux din lume, cu 1,9 milioane de vehicule vandute, fata de Mercedes, cu 1,8 milioane de unitati.  

Recent, Daimler a anuntat un program de eficientizare, care va avea ca obiectiv reduceri de costuri de peste doua miliarde de euro. Compania va lansa in 2015 patru SUV-uri noi sau modernizate si, de asemenea, are de gand ca anul viitor sa inceapa sa comercializeze un SUV compact denumit GLC.  

In 2013, Daimler a inaugurat oficial la Sebes, in Romania, unitatea de productie pentru montaj cutii de viteza automate pentru autoturismele de lux Mercedes-Benz.