Producatorul auto care a devenit, oficial, "gunoi"
Moody’s a retrogradat astazi ratingul celui de-al doilea mare producator auto din Europa, de la "Baa3" la nivelul "Ba1" din categoria "junk", nerecomandata pentru investitii. Perspectiva este negativa, din cauza inrautatirii situatiei financiare a grupului, potrivit Bloomberg.
Actiunile Peugeot, care a anuntat miercuri o alianta strategica cu General Motors, au scazut cu pana la 7,7%.
"Rezultatele Peugeot din 2011 au fost cu mult sub asteptarile Moody’s", a declarat Falk Frey, analist la agentia de evaluare financiara, adaugand ca retrogradarea include si dificultatile companiei de a-si imbunatati situatia financiara pe termen scurt si mediu, dupa problemele de anul trecut.
Divizia auto a Peugeot a consemnat in al doilea semestru al anului trecut pierderi de 497 milioane euro. Pe ansamblul anului trecut, profitul net al Peugeot a scazut cu 48%, la 588 milioane de euro.
Peugeot a anuntat in februarie un plan de vanzare de active si amanarea unor investitii, in conditiile dublarii datoriilor in semestrul al doilea din 2011, la 3,4 miliarde de euro.
Un purtator de cuvant al Peugeot, Jean-Baptiste Mounier, a declarat ca decizia Moody’s este rezultatul evalurarii profitabilitatii grupului si nu are legatura cu acordul de miercuri cu General Motors.
GM si Peugeot au anuntat miercuri o alianta prin care grupul american va cumpara 7% din actiunile constructorului francez, urmand sa participe si la o emisiune de drepturi a acestuia de 1 miliard de euro, in vederea obtinerii unor economii anuale de 2 miliarde de dolari.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS