Planul Volkswagen de a lansa o masina ieftina stagneaza. Grupul are dificultati sa scada costurile
Planul Volkswagen de a construi o masina ieftina, cu un pret de circa 6.000-8.000 de euro, stagneaza. Grupul auto german are dificultati sa reduca costurile pentru a construi modelul, a declarat un director al Volkswagen pentru Reuters, transmite Mediafax.
Volkswagen, cel mai mare producator auto din Europa, incearca de mai mult de un an sa ajunga la costurile interne necesare pentru lansarea modelului.
Masina ar urma sa fie construita in China, cea mai mare piata din lume pentru autoturisme ieftine.
"Este din ce in ce mai dificil sa atingem obiectivele de costuri necesare aprobarii productiei masinii ieftine. Nu are sens sa aprobam un autovehicul care nu indeplineste tintele pe care le-am fixat", a declarat directorul de dezvoltare a brandului la Volkswagen, Heinz-Jakob Neusser, prezent marti la Salonul Auto de la Geneva.
Grupul va lucra in continuare la atingerea tintelor de costuri, a spus el.
O masina de 6.000-8.000 de euro a Volkswagen ar avea un pret mai mic decat cel mai ieftin model din prezent al brandului german, Up!, care porneste de la 9.850 de euro si este vandut in Europa si Japonia.
Volkswagen a anuntat anul trecut ca va dezvolta un automobil ieftin, cu un pret de 6.000 - 7.000 euro, care urmeaza sa fie produs din 2015, anticipand cerere ridicata in China, India si Africa.
Revista germana Auto Bild scria in octombrie 2012 ca Volkswagen are de gand sa copieze succesul Dacia prin lansarea unui brand auto low-cost in al treilea trimestru din 2015, vizand initial trei modele cu preturi intre 6.000 - 8.000 euro.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS