Piaţa auto din Europa s-a prăbușit cu aproape 80%, în aprilie, cel mai mare declin de când se fac statistici. Dacia a vândut mai mult decât Fiat, Volvo sau Hyundai
Volkswagen
Înmatriculările de autoturisme noi în Europa au înregistrat o scădere de 78,3% în aprilie 2020, comparativ cu aceeași lună din 2019, acesta fiind cel mai mare declin înregistrat de la debutul publicării datelor statistice în 1990.
Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) a anunţat marţi că un număr de 292.182 de autoturisme au fost înmatriculate în luna aprilie 2020 în Uniunea Europeană, Marea Britanie şi ţările EFTA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia), comparativ cu 1,345 milioane de autoturisme înmatriculate în luna aprilie 2019.
ACEA subliniază că vânzările de autoturisme au înregistrat scăderi de două cifre în toate pieţele din UE, în frunte cu Italia şi Spania unde înmatriculările au scăzut cu 97,6%, respectiv 96,5%.
În cele două ţări au fost vândute 4.279, respectiv 4.163 de autoturisme în luna aprilie 2020, adică mai puţin decât cele 4.321 de autoturisme vândute în România, unde piaţa auto a înregistrat o scădere de 50,3%.
Conform cifrelor ACEA, doar pieţele auto din Danemarca şi Suedia au avut o contracţie mai mică decât cea din România, scrie Agerpres.
În ceea ce priveşte marii producători auto, în aprilie vânzările Volkswagen Group au scăzut cu 75%, în timp ce Renault şi PSA Group au raportat un declin al vânzărilor de 79,5% respectiv 82,4%. Producătorii de automobile de lux au suferit şi ei o scădere a vânzărilor în luna aprilie, livrările BMW înregistrând un declin de 69,7% iar rivalul Daimler un declin de 80,1%.
Înmatriculările de autoturisme Dacia în UE, Marea Britanie şi ţările EFTA au scăzut cu 79,6% în luna aprilie până la 10.031 de unităţi. Chiar și așa, Dacia a devansat mărci precum Seat, Fiat, Volvo, Kia sau Hyundai în funcţie de numărul de autoturismelor înmatriculate în luna aprilie.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS