Peugeot Citroen vrea sa-si tripleze profitul, in urmatorii cinci ani, prin lansarea a 26 de modele noi
PSA Peugeot Citroen si-a prezentat, marti, noul plan de crestere pentru urmatorii cinci ani, ce prevede triplarea tintei de profit prin lansarea a 26 de automobile noi, opt vehicule comerciale si camionete, transmite Bloomberg.
De asemenea, Peugeot vrea sa-si extinda productia in sudul Asiei si cauta un partener in India pentru fabricarea vehiculelor.
Veniturile companiei franceze ar urma sa urce cu 10% pana in 2018 si cu inca 5% pana in 2021. Pentru indeplinirea acestui obiectiv, PSA va lansa in fiecare an un model nou pentru fiecare dintre cele trei branduri ale sale, Peugeot, Citroen si DS. De asemenea, vor fi dezvoltate sapte modele hibride si patru vehicule electrice.
Statul francez detine o participatie de 14% in Peugeot si are doua locuri in Consiliul de Administratie, in urma pachetului de asistenta financiara de trei miliarde de euro, care a salvat acum trei ani compania de la faliment. De asemenea, grupul chinez Dongfeng detine 14% din producatorul auto francez.
In 2015, PSA Peugeot Citroen a inregistrat un profit inainte de taxe de 899 milioane de euro, dupa pierderi de 706 milioane de euro in 2014, pe fondul reducerii de costuri si imbunatatirii pietei auto europene.