O anomalie din sistemul de plata a amenzilor rutiere ii executa silit pe soferii bun-platnici. Cum s-ar putea rezolva situatia
Oficialii vor sa elaboreze un sistem informatic unic integrat. Era si timpul, dupa ce zeci de mii de romani s-au trezit ca vor fi executati silit sau au pierdut ore importante pe la ghisee.
Remus Bastea spune despre el ca a facut carare intre banci, Directia de taxe si impozite si domiciliu ca sa demonstreze ca de fapt a platit pentru greseala din trafic.
Remus Bastea: ''Am facut 8 drumuri. Prima data la Directie, apoi acasa, apoi iar la Directie, la banca, iar la Directie, o nebunie''.
3.500 de astfel de situatii au fost inregistrate in 2014 doar la Directia taxe si impozite, Sector 2, adica 3500 de persoane care au fost executate silit, chit ca au achitat amenzile de circulatie, doar ca au facut-o in alta localitate, nu in cea de domiciliu.
Asta se intampla pentru ca intre institutiile statului nu exista niciun fel de comunicare. Totul ar trebui sa se schimbe odata ce noul sistem va fi implementat.
Vom avea o platforma online pentru plata amenzilor rutiere, cu un singur cont la nivel national, unde cel amendat trebuie sa puna banii indiferent de modalitatea de plata: pe internet, numerar la ghiseu sau prin banca. Banii vor ajunge la Ministerul de Finante. Acest site va putea fi accesat de cei penalizati sau de autoritatati, ca sa verifice daca amenda a fost inregistrata sau nu.
Sistemul unic ar trebui sa lege toate cele 3.500 de unitati administrative. Initiativa este deocamdata in stadiul de proiect.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS