Nissan va sponsoriza Liga Campionilor patru ani. Cel mai mare acord de sponsorizare din istoria companiei
Grupul japonez Nissan va sponsoriza Liga Campionilor in urmatoarele patru sezoane pentru a populariza imaginea sa in Europa, unde vrea sa devina numarul 1 in randul constructorilor asiatici de automobile, informeaza AFP.
Firma cu sediul la Yokohama nu a furnizat valoarea contractului, dar a subliniat ca este vorba de "cel mai mare acord de sponsorizare din istoria sa".
"Cresterea europeana este importanta pentru Nissan si alaturi de UEFA credem ca am gasit partenerul ideal pentru a ne ajuta in realizarea obiectivului nostru de a deveni primul constructor asiatic de automobile in Europa pana in 2016", a subliniat Bastien Schupp, vicepresedinte de marketing la Nissan Europe.
Constructorul a subliniat ca Liga Campionilor atrage o audienta cumulata mai mare de patru miliarde de telespectatori in fiecare an si a precizat ca acordul vizeaza si Supercupa Europei, care deschide sezonul fotbalului european.
Nissan a vandut 5,1 milioane de vehicule in lume in 2013 si alaturi de partenerii sai, Renault si Avtovaz, constituie al patrulea grup mondial in acest sector.