Nissan va sponsoriza Liga Campionilor patru ani. Cel mai mare acord de sponsorizare din istoria companiei
Grupul japonez Nissan va sponsoriza Liga Campionilor in urmatoarele patru sezoane pentru a populariza imaginea sa in Europa, unde vrea sa devina numarul 1 in randul constructorilor asiatici de automobile, informeaza AFP.
Firma cu sediul la Yokohama nu a furnizat valoarea contractului, dar a subliniat ca este vorba de "cel mai mare acord de sponsorizare din istoria sa".
"Cresterea europeana este importanta pentru Nissan si alaturi de UEFA credem ca am gasit partenerul ideal pentru a ne ajuta in realizarea obiectivului nostru de a deveni primul constructor asiatic de automobile in Europa pana in 2016", a subliniat Bastien Schupp, vicepresedinte de marketing la Nissan Europe.
Constructorul a subliniat ca Liga Campionilor atrage o audienta cumulata mai mare de patru miliarde de telespectatori in fiecare an si a precizat ca acordul vizeaza si Supercupa Europei, care deschide sezonul fotbalului european.
Nissan a vandut 5,1 milioane de vehicule in lume in 2013 si alaturi de partenerii sai, Renault si Avtovaz, constituie al patrulea grup mondial in acest sector.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS