Mosch: Seful Audi trebuie sa accelereze investigatiile fara sa tina cont de persoanele care ar putea fi implicate . Adjunctul presedintelui Audi: "Suntem surprinsi si socati de informatiile din SUA"
Cauzele scandalului emisiilor la Audi, divizia de lux a Volkswagen, trebuie elucidate fara sa se tina cont de persoanele care ar putea fi implicate, a declarat Peter Mosch, reprezentant al sindicatului Audi si membru in comitetul boardului de supervizare, transmite Reuters.
"Directorul general al Audi, Rupert Stadler, trebuie sa accelereze investigatiile, fara sa tina cont de persoanele care ar putea fi implicate", a afirmat Mosch.
Joi, Stadler a anuntat suspendarea a doi ingineri de la Audi, dupa ce s-a descoperit in motoarele diesel mai mari echipamente care falsifica rezultatele testelor de emisii poluante in SUA.
"Suntem surprinsi si socati de informatiile din SUA", a declarat adjunctul presedintelui Audi, Berthold Huber.
Audi a recunoscut in fata autoritatilor de reglementare din SUA ca vehiculele sale diesel cu motor V6 de 3 litri utilizeaza trei programe software care nu au fost dezvaluite anterior. Unul dintre aceste sisteme electronice speciale ar fi putut fi utilizat pentru evitarea standardelor referitoare la poluare, conform reglementarilor din SUA.
Anterior, reprezentantii Volkswagen au dat asigurari ca scandalul emisiilor este legat doar de motoarele diesel de 2 litri pe care le produce VW si au dezmintit ca motoarele mai mari, fabricate de Audi, ar fi suspecte.
Softul afecteaza 85.000 de modele Audi, Volkswagen si Porsche vandute incepand cu 2009 in SUA.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS