Mercedes-Benz admite că este posibil să nu poată îndeplini cerințele UE în materie de emisii poluante. Zetsche: “Nu pot garanta că ne vom conforma”
Mercedes
Mercedes-Benz - divizia de lux a Daimler AG - se confruntă cu o provocare dificilă în dorinţa de a îndeplini viitoarele obiective ale UE privind emisiile de dioxid de carbon şi există riscul de a nu-şi atinge scopul, a afirmat luni directorul general al producătorului auto german, Dieter Zetsche, la Salonul Auto de la Detroit, transmite Reuters.
Mercedes încă urmăreşte să-şi îndeplinească obiectivul de reducere la 100 g/km a emisiilor de dioxid de carbon.
"Nu pot garanta că ne vom conforma. Obiectivul nostru este să ne conformăm, dar nu este sub controlul nostru fiecare parametru", a explicat şeful Daimler.
Întrebat dacă Mercedes va reduce preţurile la vehiculele electrificate pentru a îndeplini obiectivele privind dioxidul de carbon, Zetsche a răspuns că protejarea brandului va fi pusă în balanţă atunci când se va putea face comparaţie între costul îndeplinirii reglementărilor şi valoarea amenzilor.
"Nu este o problemă pur economică, ar putea afecta şi reputaţia", a apreciat Dieter Zetsche.
Mercedes-Benz şi-a păstrat în 2017 titlul de cel mai mare producător mondial de automobile de lux, graţie unui nou record de vânzări pentru al şaptelea an la rând. Mercedes a vândut anul trecut 2,29 milioane de vehicule, cu 9,9% mai multe decât în 2016, datorită succesului modelelor sale 4x4 citadine şi al celei mai recente versiuni a berlinei Classe E.
Rivala Bayerische Motoren Werke (BMW) a raportat o creştere a livrărilor în 2017 de 4,2%, la 2,09 milioane de autoturisme.
În România, Daimler are două unităţi de producţie, în Cugir şi Sebeş.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS