Managerul de promovare al Volkswagen: In 2011 clientul roman s-a bazat pe filozofia "suntem prea saraci ca sa ne cumparam lucruri ieftine"
Automobilele premium au revenit pe plus anul trecut pe o piata auto in continua scadere. Chiar si marci exclusiviste precum Maybach sau Rolls-Royce si-au gasit clienti, subliniind ca luxul are un traseu propriu, indiferent de criza sau de alte probleme din piata.
Doar trei dintre cele 17 marci auto care au inregistrat cresteri ale numarului de masini inmatriculate in Romania au reprezentat branduri "de volum", arata statisticile Politiei, iar dintre cele trei doar una singura reprezinta o marca accesibila - Hyundai, in timp ce celelalte doua, Volkswagen si Toyota, reprezinta marci prezente inclusiv pe piata premium cu anumite modele, scrie Ziarul Financiar.
Si, in plus, Volkswagen a fost anul trecut singura marca de import care a vandut mai bine de 10.000 de autovehicule pe piata locala, punctand o crestere pe o piata aflata de patru ani in declin. Care este explicatia importatorilor?
"In 2011 clientul roman s-a bazat in primul rand pe filozofia <suntem prea saraci ca sa ne cumparam lucruri ieftine>. De aceea si vedem aceasta evolutie in piata unde marcile puternice au crescut, iar altele au scazut. Clientii s-au orientat catre marci germane datorita sigurantei, si datorita pretului la revanzare, a imaginii", a declarat Bogdan Florea, brand manager Volkswagen autoturisme in cadrul Porsche Romania, cel mai mare jucator de pe piata de importuri.
Mai mult, si firmele care au achizitionat flote nu s-au orientat neaparat catre cele mai ieftine masini, ci si spre marci care asigurau si o devalorizare mai scazuta.
In acest context, si Mercedes-Benz a revenit pe locul secund in topul marcilor premium la nivel de inmatriculari autoturisme in urma unei cresteri de 15% fata de anul anterior, la aproape 1.600 de masini. Lider a ramas BMW cu aproape 1.900 de automobile premium, in timp ce Audi ocupa acum a treia pozitie la inmatriculari cu aproape 1.500 de masini, in crestere cu peste 30 de procente.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent


Ultimul Vermeer />
RSS