Noua taxa auto readuce moda masinilor aduse din Germania, dar nu mai vechi de 2007. Acelasi model de masina, si cu 2.000 de euro mai putin decat in tara
Noua taxa auto readuce moda masinilor aduse din Germania, dar nu mai vechi de 2007. Soferii care ajung la nemti pot gasi acelasi model si cu 2000 de euro mai putin decat in tara. Iar diferenta de pret poate acoperi si taxa auto care va intra in vigoare peste cateva zile.
Targul auto din Vitan din Bucuresti s-a umplut de masini aduse din Germania. Da saptamana viitoare, soferii vor plati si cu 25% mai putin la prima inmatriculare, potrivit noii taxe auto.
Domnul Zamfir are deja banii pregatiti, 7.000 de euro, si a venit in prospectie. Numai ca preturile l-au descurajat. In schimb, a gasit pe cineva care i-ar putea aduce o masina din Germania.
Un autoturism adus din Germania a costat la nemti 5.000 de euro. Drumul pana in Romania, plus taxa de inmatriculare si alte biruri platite la stat au ridicat pretul masinii la 6.000 de euro.
Acelasi model din 2008 inmatriculat deja in Romania costa aproximativ 7.000 de euro, asa ca-i mai avantajos unul adus de afara, sustin vanzatorii de masini second hand.
"100.000 de km in Germania fac cam cat 10.000 in Romania pe gropile noastre. De acum incolo am impresia ca o sa se aduca mai multe de afara si o sa inceteze cumparararea din tara de aici", spune Daniel Nistor, vanzator de masini din Germania.
Taxa auto a fost publicata in Monitorul Oficial, iar Guvernul a adoptat astazi normele de aplicare. Asta inseamna ca de luni, toti soferii care vor sa cumpere o masina inmatriculata inainte de 2007, vor plati noul bir.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS