Mai multe modele Dacia, Volkswagen și Seat, rechemate în service, în România. Ce probleme au
Uzina Dacia de la Mioveni
Renault Commercial Roumanie SRL a demarat o campanie de rechemare în service a autovehiculelor marca Dacia, modelele Lodgy, Logan II, Sandero II şi Dokker, fiind vizate aproape 200 de autoturisme, potrivit anunţurilor postate pe pagina de Facebook a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).
Astfel, modelul Dacia Lodgy este rechemat pentru că "a fost identificat un risc de absenţă a etichetei reglementare care face referire la restricţiile de utilizare a scaunelor de pe rândul al doilea''. Durata intervenţiei este de circa 40 de minute. Numărul de vehicule vizate de anunţ ar putea ajunge în România la 161.
De asemenea, modelele Logan II, Sandero II şi Dokker vor fi supuse unui proces de verificare a catalizatorului şi înlocuirea acestuia, dacă va fi cazul.
"Dacia acordă o deosebită atenţie calităţii de fabricaţie a produselor sale şi, urmărind permanent evoluţia autovehiculelor fabricate, a identificat o posibilă sudură necorespunzătoare la nivelul catalizatorului de pe vehiculul dumneavoastră. În situaţii excepţionale se pot produce scurgeri de gaze de eşapament în compartimentul motor", se arată în anunţ.
Durata verificării catalizatorului este de aproximativ 20 de minute, iar alte cinci minute va dura eventuala înlocuire a acestuia. Numărul de vehicule ce ar putea fi afectate în România se ridică la 30.
Și Porsche România a demarat o campanie de rechemare în service a autovehiculelor marca Volkswagen, modelul T-Roc, şi marca Seat, modelele Ibiza (KJ1) şi Arona (KJ7), din cauza unor probleme legate de spoiler şi, respectiv, piuliţa frânei de imobilizare, potrivit ANPC.
În primul caz, Volkswagen AG a constatat că la autovehiculele T-Roc dintr-un interval de fabricaţie limitat este posibil ca, din cauza unei îmbinări prin lipire efectuată necorespunzător, partea superioară a spoilerului spate să se desprindă de pe partea inferioară. Lucrările în atelier durează între 3 şi 5 ore.
În România, sunt vizate 355 de autoturisme model T-Roc.
În cel de-al doilea caz, Seat a constatat că la anumite autovehicule model Ibiza (KJ1) şi Arona (KJ7), cu frâne cu tambur spate (cod PR: 1KA sau 1KG), fabricate în perioada 31.10.2016 - 06.11.2018, frâna de imobilizare trebuie reglată (frânele cu tambur) şi piuliţa de reglare asigurată cu o contrapiuliţă. Operaţia durează aproximativ 30 de minute.
Compania precizează că în România nu au fost înregistrate accidente. Un număr de 80 de autoturisme Seat sunt vizate în România.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS